Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Henkilökuvaustyöpaja Raaseporissa 17.-18.4.

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana SakkeM, 5 Tammikuu 2010.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Raseborgopistolla 17.-18.4.

Huhtikuun työpajakurssilla on painotus miljöömuotokuvalla ja muulla vallitsevaa valaistusta ja ympäristöä hyödyntäen kuvatulla henkilökuvalla.

Raseborgopiston viihtyisistä tiloista löytyy kirjasto, takkahuoneita, uima-allas ja poreamme, erilaisia oleskelutiloja, rantasauna jne. Mahdollisia kuvauspaikkoja on ainakin riittävästi. Halukkaille studiolaitteiston kokeilijoille tai harjoittelijoille varustetaan yksi luokka kuitenkin myös studioksi.

Pääpaino on vallitsevan valon ja valokuvaajan tekemän valaistuksen (salamat jne) yhdistämisellä.

Kursssimaksut:  majoitus, ohjelman mukaiset ateriat, saunat, ohjaus jne. 120 euroa.

Vetäjät:Jari Alanen, Sakari Mäkelä

Lisätietoja sivulta http://skslkurssit.1g.fi/

edit: lisätäänpä linkki opiston sivuille:  http://www.raseborgopisto.fi/

2. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: Henkilökuvaustyöpaja Raaseporissa 17.-18.4.

Muistutellaas tästäkin....  malleja on ilmoittautunut yli 20, mutta kuvaajia on vielä aika vähän.  Jos on aikeita tulla mukaan, niin laitelkaas mailia.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Aikeissa oli, mutta viikonloppuna on töitä, on opistomme näyttelyviikonloppu.
    Olen kyllä suostutellut Varkaudesta muita, aikoivat katsoa kalenteristaan.

Suosittelen kyllä kaikille tätä kurssia, olen itse ollut 4 vuotta sitten Saken pitämällä studiokurssilla.
    Menkää ihmeessä!
    TJukka

4. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Ai jaha; minulla on tuossa hyllyssä kirja nimeltä "Henkilökuvaus digikameralla", kirjoittanut Timo Suvanto ja Sakari Mäkelä.

Eli SakkeM on siis juuri Sakari Mäkelä? Enpäs tiennytkään tätä.

5. Vs: Henkilökuvaustyöpaja Raaseporissa 17.-18.4.

Vois kyllä ollakin aika kiva. Olutta, makkaraa ja sauna hyvässä seurassa.

On vaa a) viikonloppuna (työeste) b) kaukana (logistiikkaeste) ja c) en oo SksL:n jäsen, enkä edes jäsenenä seurassa joka olisi tuon jäsen. (muu este)

6. Vs: Henkilökuvaustyöpaja Raaseporissa 17.-18.4.

^Ei tarvitse olla minkään jäsen. Kaikki muutkin esteet ovat voitettavissa!!