Tietääks kukaan mistä sais vanhoja ja kulahtaneita ikkunanpokia. Tarvis olla jonkulaisia ristikoita niis. Mulla olis käyttöö vähän useammalle. Jostain autiotaloista kait niitä löytyis, mutta mistä niitä autiotaloja ...?
Vs: Ikkunanpokia? Hahaa! Mä keksin heti mitä aijot! Hyvä idea kyllä. Sä haluat pikkuruutuisen aika pienen ikkunan, mielummin luokkaa leikkimökki, ja sitten sä kuskaat sitä ja otat sen läpi näyttelysarjan... jonka nimi on ööö...katupeilin edessä? Ei, tuo oli huono...elämä on tuolla ulkona...aika hoono tuoki. ..tai päinvastoin, haluat ottaa kuvia joissa ikkunasta katselevia immeisiä? Liian ilmeistä. Veikkaan ekaa vaihtuehtua.
Vs: Ikkunanpokia? Kyl keksit joo. Mut mä haluun eri kokosia ikkunoita. Ja sellaisia mis on isoja ruutuja, pieniä ruutuja. Kaikenkokosii. Niistä tulis joo ns. kehykset. Siis joojoo ;D
Vs: Ikkunanpokia? http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s ... t=0&num=50"]http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&sellstyle=K&stype=A&tits=ikkun*&order=R&cat=%25&start=0&num=50
Vs: Ikkunanpokia? Mulla on ikkunan pokia mutta ne odottaa työstämistä. Jotta saan nostettua ne huoneen nurkkaan valolistaksi. Eli 45 asteen kulmassa huoneen seinän ja katon väliin ja sinne loisteputket taakse. Lasiin vedetään kalkkivelliä ja joka ruutuun yksi keskikoon dia. Sitä saa sitten tihrustaa. Niitä ei siis saa.
Vs: Ikkunanpokia? Multa saat muutamia halvalla, ei mitään ihan hirveen pieniä, mut -50 luvun talosta ja osa enemmän ja vähemmän kulahtaneita.
Vs: Ikkunanpokia? Laita mulle yv. Katoin Saken linkin, tai siis yritin katsoa, mutta en onnistunut löytämään mitään sen takaa. Oishan tuollaki kivoja ikkunoita, mut ei niistä viitti kyllä enää mitään rahtia maksaa...
Vs: Ikkunanpokia? Rakennusapteekista, mutta hinta on hirveä. Vaihtoehtoja: 1. Kierrätyskeskus 2. saneeraustyömaat Mulla olis sellaisia ollut n. 100 kpl mutta tai kaikki mennä tuhottavaksi. Jos vielä haluat sellaisia puitteita joissa on kiinni ns. antiikkilasi (pystyvalettu), jossa on aaltokuvioita, taittovirheistä ja "roskia" niin voipi tehdä hieman ongelmia. Helpottaisi kun tietäisi missä päin Suomea niiden tulisi olla, voisin hieman tideustella... Laita vaikka yv
Vs: Ikkunanpokia? Voipi olla lasit, saa olla lasittomat, ei väliä millainen lasi, jos lasi on . Mä asun Tuusulassa enkä kovin pitkältä lähde hakemaan, sanotaan 100 km säteellä.
Vs: Ikkunanpokia? Meillä duunissa on... tosin hivenen vaihtelevasti, koska kun hyvii tulee ne meneekin sukkelaan. Eli www.uusix.fi ja siellä rakennusosien kierrätys.
Vs: Ikkunanpokia? Tässä minulle oudossa v.3 -luukissa on vaikea löytää saitilta mitään, joten tulee kahlattua näitä läpi uusin sumein silmin.. tämä Ikkunanpokia alkoi kinnostaa, keskustellaanko siellä iltyttöjen kuvaamisesta Amsterdamissa(sisäpiireissä dam) punaisten lyhtyjen kujilla ;-]
Vs: Ikkunanpokia? Rakennusapteekki olikin jo mainittu, lisäksi (valitan joissain maantieteellistä etäisyyttä, tiedän vain omalta alueeltani): Sivua ei löydy http://www.curatio.parnet.fi/fi/index.htm Linkit Toivottavasti näiden linkkien avulla pääsee alkuun.
Vs: Ikkunanpokia? Ota Heli yhteys johonkin paikkakuntasi purkutöitä suorittavaan firmaan ja kysy niiltä. Myös kaivinkone urakoitsijoilta kannattanee kysellä. Palolaitokset ja Vpk:t kannattaa myös soittaa ja kysellä onko niillä tulossa harjoitusmielessä poltettavia rötisköjä. Useasti niillä on ja ne odottavat vaan sopivia kelejä.