Vs: Kaikenlainen kalastus kielletty Heh. Onko eroa jääkö kiinni "rysän päältä" vai "virvelin varressa"?
Vs: Kaikenlainen kalastus kielletty Tykkäsin kuvasta heti kun näin sen. Onneksi kukaan kalastajista ei hyökännyt kimppuun.
Vs: Kaikenlainen kalastus kielletty En ole ihan varma, mutta mun mielestä tollasissa paikoissa joissa ei riitä normaalit läänin luvat ja maanomistajan lupa, tarvitaan erikoislupa kalastukseen (jotkut joet, kosket jne) Toi kilpi vaan tarkoittaa, että normaali jokamiesoikeuden piiriin kuuluva kalastus on kielletty, mutta maksamalla extraa alueella saa kalastaa. Voin olla väärässäkin.
Vs: Kaikenlainen kalastus kielletty Toi on ns. kiertoilmaisu, suomeksi se tarkoittaa että tässä on hiton hyvä kalastuspaikka. Jos ei olisi, niin kuka viitsisi väsätä kieltotaulua?
Vs: Kaikenlainen kalastus kielletty Tuollaisia kylttejä laitetaan yleensä jokiin voimalaitosten alapuolelle, jottei sinne nousevia lohikaloja kalastettaisi kun ne kiima-aikaan yrittävät päästä kotiseuduilleen siinä onnistumatta ja jäävät sitten pyörimään noille nurkille. Kallaahan noilta paikoilta tulee melko varmasti, mutta jokainen päätelköön itse onko siinä kalastuksessa enää mitään urheiluhenkeä. Hieno tilannekuva silti!
Vs: Kaikenlainen kalastus kielletty Otin niistä toisenkin kuvan mutta itse tykkäsin kylttikuvasta kuitenkin enemmän... se on sen verran itseselittävä.
Vs: Kaikenlainen kalastus kielletty Tuossa oikealla on silta, jota kuvassa ei näy. Kyltti tarkoittaa, että sillan toisella puolella ei saa kalastaa. Tuossa kohdassa missä kalastajat ovat, niin kalastaminen on täysin sallittua. Hauska kuva kuitenkin