Vs: suoyllätys Kiva suokuva! Tuollainen saa epäilemään koko lumen peittämän seudun luotettavuutta... Kuva on tietysti harmaa ja väritön, koska sitä maisema ja keli ovat. Mutta silti kuvaan sopisi mielestäni lisäripaus värikylläisyyttä, jotta silmä ei olisi niin kuollut, vaan enemmän orgaaninen, elävä, katsojaa syliinsä kutsuva.
Vs: suoyllätys No hitto. Näin se sitten on nähtävä. Josko seuraavalla hiihtoreissulla olisi vähän parempi keli, niin tuosta voisi yrittää saada paremman kuvan aikaiseksi. Keskiviikkona kun olin liikkeellä ja tämän otin, säätila oli aika karsea mikä näkyykin sitten kuvassa harmautena. Palataan astialle. Kiitokset kommenteista.
Vs: suoyllätys Joo tässä olis hyvän kuvan elementit, mutt jos menisit aurinkoisena päivänä aamulla tai illalla, saatais ehkä paremmin tuo väri puoli hallintaan. Sitten se sommittelu, nythän toi lätäkkö on tuossa keskellä, jos vain mahdollista kannattais mennä paljon lähemmäs, ja sitten sillä laajakanttipäällä yrittäis saada... On muuten helppoa neuvoo täältä sohvalta... Mutta jatketaan, kato miten saat heijastuksia siihen lätäkköön ja mieti tarkkaan kuin paljon tarvitset taivasta. Mä oisin valmis menemään niin lähelle, ettei tuota lunta olis juuri yhtään tuossa etualalla, ja se päätähti olis tuo lätäkkö itse. Mutta sinne on pakko saada värikkäitä heijastuksia taivaasta jotenkin. Toivottavasti suo on jäässä siitä kohtaa Niin ja kannatatis yrittää tehdä epäsymmetrinen sommitelma, katso noi taustan puut jompaan kumpaan nurkkaan tai jotain sen tapaista.