Vs: My Funny Valentine, pieni lahja meille miehille... Eikös tällaisille jutuille olisi sopivampikin foorumi olemassa..?
Vs: My Funny Valentine, pieni lahja meille miehille... Kysymys ei ole tosikkoudesta, vaan foorumikäyttäytymisen osaamisesta. Sinä olet osoittanut sen puutteita moneen kertaan ja itse kertonutkin olevasi asiassa noviisi. Nettikäyttäytyminen on osa 2000-luvun kansalaistaitoja, eikä sen puutteita korvata vuosikymmenten ammatillisella historialla (olkoon ammatti mikä tahansa) tai sen laadulla. Nyt on aika taas skarpata. Tämä juttusi ei ole "Yleistä keskustelua valokuvaamisesta". Tällä sivustolla on ihan oma alueensa keskustelulle, jolla ei ole mitään tekemistä valokuvaamisen kanssa. Se alue on "Yleistä keskustelua". Sen kuvaus on: "Keskustele täällä kaikesta muusta, paitsi valokuvaamisesta". Keräät tällaisella häiriköinnilläsi vain huonoa karmaa itsellesi. Jo tässä elämässä ja tällä foorumilla.
Vs: My Funny Valentine, pieni lahja meille miehille... Oho, MVuorihan on lukenut mun jopinoita huolellisesti, onneksi on editointinappi käytössä joten Sweet dreams sen kaarnen linkin kanssa...
Vs: My Funny Valentine, pieni lahja meille miehille... Enhän minäkään tosikko sentään ole, kunhan nyt huomautin, että kaikelle on paikkansa, eikä nettiä turhaan ole jaettu helposti miellettäviin kokonaisuuksiin. Kuten nyt tietoa ylipäänsä. Eikä tuo linkkaamani foorumi ole "mun".
Vs: My Funny Valentine, pieni lahja meille miehille... Valtava imuteho. Imee näköjään kärpätkin koloistaan.