C.S.I. on idealtaan varsin mielenkiintoinen, mutta ulkoasu on aivan kauhea... Sama idea ja tekijöiksi britit (BBC) niin olisi varmasti loistava sarja.
Simpsonit. Bart on hyvin samanlainen kuin itse olin tietyssä iässä... Avara luonto. Osa näist luontodokkareista on todella hyviä ja toi meidän pikkuneitikin tykkää katella elikoita. Mielummin näytän sille luontoa kuin jotain pe*leen lässyttäviä teletappeja.
Kyllä tässäiässä on jo huomannut mikä on paras siis paras ohjelma, no se on tiätysti Pikku-kakkone! Ei ooo tullu sen voittanutta, siinä o Ransu, Eno-Elmeri ja Riku, Ransu o ehoton suosikkini siks koska meillä o ihka oikee Ransu sillä o oma paikkansa ku saa istua sohva kulmalla!
Poliisisarjoja: - Hill Street Blues - NYPD Blue - Shield - Kova laki + se seksirikolliset juttu - CSI olikohan niitä vielä muita?
Kuuma Piiri! Eli siis The Commish. Michael Chiklis symppiksenä pollaripomona (vähän eri rooli ja tyyli muutenkin kuin nykyään Shieldissä), aivan loistosarja Piimäkuuriks tuota poikien kesken kutsuttiin. edit: Niin ja Helille kiitos nimityksestä, I'll wear my title with pride
Ei ehkä parasta mut pirun hyvä sarja oli. Sitä piti tönöttää tuli vielä niin pirun myöhään mut minkäs teit pakko oli tsiikaa. Ei varsinainen sarja mut nelosella on pyöriny "rakkautta ja anarkiaa" nimen alla hyviä leffoja, siis pirun hyviä
Futurama on ollut aika kova juttu ja harmittaa edelleen ja ikuisesti mtv3 outo ohjelma politiikka eli vaihdeltiin esitysaikaa yhtenään ja sitten oli välillä esittämättä kunnes sitten näytettiin kaksi sunnuntaita taas kyseistä animaatioita. <<Huokaus>> Lapsena oli sitten kaikenlaiset sarjat kivoja, mutta niihin mä en nyt jaksa paneutua. Mut sellainen höpsö homma oli et kaupasta piti ostaa jäätelöpaketti, sit suklapatukoita erilaisia. Sit iskettiin leivontakulhoon ja kaikki sotkettiin sekaisin mömmöksi. Ja sit kaikki piti syödä luonnollisesti. Sellaista tv naposteltavaa piti olla pienenä.
Olet sen ansainnut kun mun sekavasta sepustuksesta sait selvän ;-D Ps. lastenohjelmien ehdoton suosikki on jouluaaton Lumiukko. Se musiikki on uskomattoman kaunista! Ja sillon ku mä olin pieni, oli sellainen Kasper joka vieraili mm. Galileo Galilein luona, se oli tosi super...
Juu, jo mainittu Lovejoy, Älypäät, Ruuvit Löysällä, Sohvanvaltaajat, jne. Amerikkalaisissa vain ne, jotka vaikuttavat erilaisilta, kuten Sopranos, Mullan alla ja toki Twin peaks, mutta useimmiten tekijöiltä alkaa loppua ideat ja aletaan olla peruspullassa ..josta kummallisena poikkeuksena TP, joka tuli jakso jaksolta oudommaksi, mutta kuvaustyyli tökki kyllä välillä pahemman kerran. Taisi olla useita ohjaajia ja kuvaajia..
Viimeinen noista on tuntematon, mutta muita tulee katsottua aina kun on mahdollista. Varsinkin Fast Show jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. Lisäksi omiin suosikkeihini kuuluu ehdottomasti Family Guy. Kieroutuneempaa menoa kuin Simpsoneissa vaikka keskittyykin samaan aihepiiriin.
Älypäiden(Young Ones) jälkeen osittain samat tyypit tekivät Comic Strip -nimisen sarjan mutta en muista mikä se oli suomeksi.
"Sydämen asialla" suomalainennimi. On minustakin hyväsarja,katselin aikoinani, nyt vain viikonvaihteessa ja pekkaspäivinä. Greengras rautaa Vanhat 60- 70 luvun biisit ryydittävät hyvin tarinoita.
Joo varsinkin kun Se poliisiaseman Anglia "kaahaa" Vilkku katolla vilkkuen hiekkatietä keskellä peltoja paikassa jossa ei tapahdu yhtikä's mitään. Taaksepäin nuoruuteen. Muisto Sunnuntai-illoilta kun tuli pieni talo preerialla ja mutsi liotti klabbeja vadissa, sit se höyläs niitä Scholl jalkaviilalla. Sit sillä oli tukankuivaaja semonen super HighTech laite joka seisoi jalalla ja pää oli siellä sisällä. Aina se spiidas lopussa..joka armas kerta. (vieläkään en oo hiffannu miks se fleda piti laittaa Sunnuntai-iltana.)
Heeii-ii.. Onnen päivät. Taitaa tulla uusintanakin taas. Huonosti käyttäytyvät miehet. Noita hyviä ei tainnut olla vielä mainittu.
Kovaa peliä Bostonissa, Taistelupari ja mikäs se yksi sarja oli jossain oli tummaihoinen poliisi? Johonkin ameriikkaan sisijoittui *raapii päätä* Virgil oli sen poliisin nimi!