Nyt vaan pistin hanat totaalisesti kiinni kun tuppas menemään 1-2 drammia per ilta. En mä koskaan jurrissa stosta ole ollut mutta selkeesti liikakäyttöä. Noh jos tosiaan lapsenvahtihommeli järjestyy niin voin sitten Mäntsälässä Lopettaa kuivan kauden
Tuo tosiaan oli ehdoton teevee viihteen huippua jonka olen katsonut aina kun se on tullut. Yks jenkkisarja oli aikoinaan kans sairaan hyvä jota katoin urakalla oli "Villi pohjola" Sarja jonka toivoisin tulevan uusintana juskus
Mun suosikkisarja on kympin uutiset. Katson sen joka ilta, jos suinkin vain ehdin. Siinä on ajankohtaisia tapahtumia maailmalta, välillä aika ikäviä juttuja, mutta on siellä välillä tosi hauskaa tarinaakin.
Niin oli! Mut muistaisikos mukaan sitä brittisarjaa? Siis siinä oli pariskuntia, yks ainaki oli naimisissa, erottiin ja oltiin onnellisia, ja yks pari kun saivat vihdoin toisensa eivät saaneet vauvaa, sitten kun saivat niin se nainen kuoli kolarissa :-(. Olihan selkee selostus?
eikun toi tais olla rimakauhua ja rakkautta. 30risat on jenkeistä, ja on muuten mun mielestä kaikkien aikojen paras sarja.
oma ykkössuosikki on ehdottomasti MYTHBUSTERS. tämä on siis discovery channelin tekele ja kulkee suomeksi nimellä myyttien paljastajat. testailevat myyttejä ja urbaaneja legendoja, että voivatko ne olla oikeasti edes mahdollisia. ei ole tämän voittanutta suomen tv:stä jos puhutaan, niin sinkkuelämää tuli katseltua ehdottomasti eniten. samaan kastiin vois lykätä myös villin pohjolan ja twin peaksin. yle teemalta alkoi näkyä maanantaina hiidenvirta. joku varmaan muistaakin tämän.. itse en sitä aikoinaan katsonut, mutta nyt katsoin ekan osan ja tykkäsin kovasti. (jaksot uusitaan sunnuntaisin, jos joku missasi..) uudet jenkkisarjat ovat väistämättä olleet sellaisia, että en tykkää (niinkuin se toissailtainen tartuntavaara). briteistä tulee parempaa tavaraa (esim. kelmien kerho).
gaylordi vastailee tuplia.. hercule poirot -jutuista tykkään myös.. sarjanakin ovat näkyneet joskus. saisi tulla lisää
Ja tuosta tuli mieleen, että nuorena tykkäsin kun se mummo Agatha Christien kirjoista ratkoi murhia, siis telkussa.
gf, mä olen seurannu kotikatua vuosikaudet, mutta nyt se on musta menny alaspäin! vai olenko mä vaan vainoharhainen, että se alkaa muistuttaa salkkareita? 'amyn lailla' on kiva sarja, ja 'mullan alla' myös, mut vm. tulee niin myöhään et ei jaksa valvoo.
Frasieria ja Frendejä tuli katsottua, mun telsuttamiselta on viety sisältö. Alfred J. Kwak takaisin!! Jo pelkkä tunnari saa lantion keikkumaan.
Et oo. Mäkin täs mietin, että Kotikatu tais aikojen alussa olla ihan kohtuullinen, kun se ei menny överiks asioissa mutta kaitpa niiltäkin aiheet loppuu. Pitää tapahtua aina jotain outoa/repäisevää/surullista tms. jotta katsojat jaksaa pysyä kiinnostuneina ja huokailla. Pah.
Kylmän ringin muutama ensimmäinen kausi ovat olleet parasta mitä telkkari on ikinä suoltanut. Katuhaukka, Ihmemies ja yksi sarja on myös mistä tykkään kovasti: Cold case