Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Suosikki sarjat

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Gaylord Focker, 21 Syyskuu 2005.

Nyt kun uni sit ei tuu ja täällä on kyselty viinit,viskit, ja musatsunmuut. Kertokaa "visuaalisesti kauniit" TV-sarjat mitä nimimerkit seuraa teeveestä.

Oma ehdoton kestosuosikki on: KOTIKATU !!
    Tää ei oo provo. Kunnon hardcore kiemurtelua joka torstai klo 19.45. Kaiken kukkuraksi www.yle.fi:ssä löytyy kotikatu foorumi jossa voi pähkäillä hoitaako esim Mauri Alho venettänsä oikealla tavalla.

Avautukaa Dr Fockerille.

1. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    No joo, pelkkiä laatusarjoja tulee katsottua: Emmerdale, Bad Girls (harmi, että jäi tauolle), CSI Miami, CSI ja Big Brother. Mahdollisesti katson Selviytyjät ja Amazing Racen kunhan taas alkavat. Suomen Robinsonia ehkä alan myös seuraamaan ja Idolsia varmaan tulee mulkoiltua aina joskus.

2. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113
  3. Anonymous

Anonymous Guest

Joka aamu ylellä tuleva brittiläinen laatusarja Heartbeat...en nyt muista mikä sen nimi on suomeksi....

4. Kattelen TV:tä tosi vähän, mutta Mullan alla on suosikki ja sitä oon katellut.

5. Joo mä tsiikasin tota koko kesän, mut kun lomat loppu ni loppu tuonki seuraaminen. Enivei tuo oli ja on ehdoton huippusarja pidänkin Greengrassia idolinani

Olen kyllä huomannut että minuun uppoo muutenkin paremmin nuo brittisarjat Huonosti käyttäytyvät miehet, paritellen, ja sit sairaalasarja vikatikki on ihan ehdoton suosikki.

Sairaalasarjoista Tuho-osasto on kans sairaan hyvä.

Ja vielä lopuks KOTIKATUA ei katso kuin sauvakävelijät!

6. Kotikatu on tänäpäivänä nk. kulttisarjan asemassa, selkeee kivijalka edelläkävijäpiireissä. Junttina et vaan ymmärrä sitä

7. Bad Girls , CSI Miami, CSI ja Big Brother. Mahdollisesti katson Selviytyjät ja Amazing Racen.. Samoille linjoille siis kun saaga.

Idols, salkkarit (heh heh) ja kotikatu jos sattuu osumaan samaan aikaan telkan viereen. Tarvis varmaan tehä muutakin kuin kattoa telkkua :D

8. Papu

Papu

789
    0
    0
    Noiden lisäksi vielä Miami Vice ja huippusarja Monk :). Aiemmin seuratuista sarjoista Dragnet ja 24 olivat hyviä, varsinkin jälkimmäiseen olin aika koukussa. Mahtaako näitä enää tulla jatkossa.

9. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Kaunotar ja nörtti.

Ihan tosi. Ainoo sarja, josta tiedän milloin se tulee (paitsi Conan ja uutiset sun muut), ja lopetan vielä muun tekemisen ja menen töllön eteen katsomaan sitä.

En tarkoita, että se olisi teeveen PARAS sarja, mutta se on ainoa jota seuraan. Ihan siksi, että se uus luokkakaveri koheltelee siellä. :) Muita ohjelmia katsoo sitten jos töllön eteen sattuu ja sieltä tulee jotain.

Se uusi lääkärisarja vaikutti kiinnostavalta. Samoin Käytäväpeliä -sarjasta oon digannu, mut en mä tiedä millon ne tulee, eli aika randomilla menee.

10. House, the simpsons <3, national geographic kanava sateliitilta ja 24

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Samoin. Kauhuissani luin noita suosikkiohjelmia kun tuntu ettei mikään natsaa. Ku mä en kauheesti kato niin en sitten muistakaa noita sarjojen nimiä. Kotikatua meillä kattoo kyllä muut, varsinki mies, minä tosiaankaan en.

Vanhoista sarjoista hyvä oli Raid ja rikospoliisi Marja Kalliostaki joten kuten tykkäsin. Sitten semmosta sarjaa katoin missä oli Firman Tommi Korpela, tais olla Nortia. Firmaa en jaksa kattoa.

Brittihuumori kolahtaa ainakin jossain kohtaa, Huonosti käyttäytyvät miehet ja se eläkeläismummo Hyacinth (mikä lieneekään sarjan nimi), ja niin tykkäsin myös siitä sarjasta (britti sekin) joka oli vähän frendimäinen (en muista senkään nimeä..).

12. Papu

Papu

789
    0
    0

Ai niin Conan O'Brien on kyllä huipputyyppi. Välillä vain ohjelmassa on outoja musiikki ym. vieraita jotka täällä takapajulassa ovat oudompia, ainakin meikäläiselle. Conanilla on silti tosi hervottomia juttuja joita saa nauraa maha kippuralla.

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mun miehen suosikki ;-)

14. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Herran jumala noi oli hienoja sarjoja, just Pokka pitää (missä oli Hyacinth "Bouquet!"), ja huonosti käyttäytyvät miehetkin. Samoin mikäs sen nimi oli.. Hei vaan, muru! tai joku. Ja monet muut.

Mut joo, on siellä hyviä sarjoja. Paljon mitä katsoisin jos uhraisin nurkkajumalalle yhtään enempää aikaa, mutta ei vaan pysty. Siksi katson vain tuon, missä tuttu on, vaikkei se sarjana juuri loista edes reality-sarjojen seassa.

Idolsia aattelin alkaa seuraamaan. Laulaminen ja musa on kivaa.

15. Kyllä se silloin on PARAS sarja varsinkin jos on ainoa mitä seuraat.

Pannaas vielä muutama muut kun porukat niitä useamman pisti.

CSI Miamia katottiin teinityttäreni kanssa kun se tuli Subilta lauantaisin. Tapana oli ostaa irtareita ja vetää ittensä ähkyyn ja ratkoa kimurantteja murhia Miamissa Tapanilasta käsin.
    Ewervoodii ja voileipiä...
    Nämä kaksi ja toi eka oli kai sellaista humppaa jonka eteen hiukan vaivaakin näkee.

Pakko se kai on vielä lisätä noista kultttisarjoista että on muuten kolme tuntia rintamäkeläisiä nauhalla. Se ja toisaalla Tipen mainitsema hörisontin vinouttaja yhdessä Rockkaa todella.

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    vanhoista hyvistä sarjoista on vielä pakko mainita Taistelupari ja Starsky ja Hutch (jompi kumpi näistä hepuista oli tosi ihana).

17. Vanhat sarja eliitti: Näkemiin vaan muru

18. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Everwoodki on <3 :D

Paskoja jotkut noista sarjoista kun ei ne ikäänkuin ikinä löydä ratkaisuja. Ne jotka löytää on ihan super <3. Mä itkin Babylon 5:sen loppujaksossa!

Nettisarjiksia mä seuraan helvetisti, ja niissä useimmissa joissa on jotain traagisia elementtejä, rakkaustarinoita sun muita, ärsyttää IHAN HELVETISTI jos ne ei ikinä päädy mihinkään. Yks sellainen on Questionable Content, ihan loistava nettisarjis (www.questionablecontent.net), mut ketuttaa niin pirusti kun juoni on tavallaan jämähtäny. Nyt tekninen laatu ja vitsit on hienoja ja fiiliskin ihan hyvä mut ku on suunnilleen sata episodia seurannu ilman et asetelma muuttuu mikskään ni alkaa jo vituttaa. Sama on niin monissa TV-sarjoissa, mm. kaikki kuuluisat Kauniit ja Rohkeat sun muut.

19. Tota kotikatua lukuunottamatta amerikkalaiset nk karamelli viihdesarjat on sitä varten kun tuun jumppaamasta klo21 jälkeen, niin jos ei oo millä pysäyttää koneisto niin ei tuu uni. Eli Ewervood ja voileivät tai jokin muu joka tietty katotaan videolta ilman mainoskatkoja.

Viski myös on oiva oikaisija ennen nukkumaan menoa