Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Suopöllö lennossa 2

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana RIIVO71, 17 Kesäkuu 2005.

    Joku odotti innolla lisää, laitan nyt vielä yhden.
    Laji ei ole hankala kuvattava kun saalistusalueen löytää. Yksilöissä on eroa. Jotkut puolustaa pesää innokkaammin. Objektiivi sais olla pitempi, 300/4 L IS +1.4 tässä, mielellään 500 mm jos ois rahaa.
     
  1. ei tommosia saa näyttää! mä lopetan kuvaamisen justiinsa, ku on liian hyviä vertailukohteita.. ;(

    aivan upea kuva.
     
  2. 500-millinen löytyy, mutta pöllöt on aina vaan väärällä puolella kameraa.
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tosi hieno, tälläisiä jaksaa katsoa kyl. :)
     
  4. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Hieno. Kateeksi käy. Mulla ei ole tuollaista kuin täytettynä makuuhuoneessa möllöttämässä ;)

    Ilmeisesti vanha totuus pätee: työ tekijäänsä kiittää. Tuskin kaltaiseni satunnais-luontoräpsijä ikinä huomaa jonkun eläimen vakioreittejä..


    [edit-korjaus: se makuuhuoneen pöllö onkin tunturipöllö]
     
  5. Tämä on paljon pöllöykköstä parempi ympäristönsä takia, vaikkakin pöllön diiteilit jää vähemmälle.
     
  6. Hitto et on hienoja kuvia.
    Menee ihan sanattomaks joten pakko siteerata erästä toista foorumia:
     
  7. Tämä on tosi nätti. Valo poimii siipisulat hienosti ja tausta blurraantuu justiin sopivasti. Lisäpisteitä vielä siitä, että kohde on hiukan harvemmin näkyvää sorttia.

    Mutta eihän hyvien kuvien pidä muita masentaa, vaan inspiroida. Minäkin olen kasvanut Hannu Hautalan kuvaama Kotkan pesä seinällä julisteena, enkä tasan varmasti kuvittele koskaan ottavani yhtä hyvää kuvaa itse. Silti vaan rupesin räpsimään :)
     
  8. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Joo minä yhdyn tähän lainaukseen;)

    Ei tänne kyllä kehtaa enää mitään kuvia laittaa kun tälläisiä täällä näkyy..
     
  9. emmaus

    emmaus

    4
    0
    0
    Aivan samaa mieltä...