Eiliseltä retkeltä vielä tämmöinen. Mielelläni kuuntelisin kommentteja. Koska itse pidän että on osunut aika hyvin.
Vs: Suomenlinnasta... Entä sitten. aaki pyysi kommentteja kuvastaan eikä toisten kuvia. Omat kuvat on tapana laittaa omaan ketjuun. ...Sitten siitä aakin kuvasta: Kuva esittää näkymän mosaiikki-ikonin kaltaisena, mikä sopii tietyssä määrin asiaan paikan historiallisuuden vuoksi. Otettakoon se "muistomerkillisenä" kommenttina historiaan. Kiven värit, valot ja varjot on kuvattu kauniisti. Lopputulos ylistää paikan estetiikkaa. Jos ajatuksena on katseen ja mielen uppoutuminen käytävään, se ei tapahdu tässä koossa, mutta metrin korkuisessa printissä kenties.
Vs: Suomenlinnasta... Itseäni hiukan häiritsee valotus, joka päästää osia kuvasta puhki. Muuten komppaan mvuorta. Mukava ja ilmeisen antoisa kuvauskohde.
Vs: Suomenlinnasta... Kiitos kaikille. Isona olisi varmasti edukseen. Lähinnä halusin kuulla teksisestä toteutuksesta. Koska olen vielä alkutaipaleella harrastukseni kanssa ja epävarmuus hallitsee mieltäni aika paljon. Kuvankäsittely ei ole mulla lainkaan hanskassa. Innostunut ja kiinnostunut olen kyllä. Ei muuta kuin kuvaamaan.