Vs: Suomen jalkapallon tulevaisuus onhan muovinurde varmaan kiva mutta ei sitä tarvitsisi olla melkein puolta kuvasta. vain onko se se "tulevaisuus" - mitä hahmoitellaan kuvassa ? haalean kalvakasta väriä - lapsien tulevaisuuteen sopisi raikkaampi ote ? kauhea edit : anteeksi kritiikki. - pahaerska
Vs: Suomen jalkapallon tulevaisuus Oli haalean kalvakas päivä, kuten usein Suomen pelatessa fudista. Jostain syystä noi skidit oli ihan onnessaan, kun pääsivät tekonurtsille. Ei mitään anteeksi pyydeltävää, kritiikki on lahja. Viimeistään nyt mun pitää saada tää ruutu kunnolla kalibroitua.
Vs: Suomen jalkapallon tulevaisuus Nuorempi systeri ei oikein jaksanut vielä innostua koko touhusta, vaikka faija heitti kuperkeikkoja...
Vs: Suomen jalkapallon tulevaisuus Mutta tosiaan hienoa nähdä että on uusia "hyypiöitä" tulossa kun Samikin lopetti. Mutta nyt mennään messiin tsiikaan Roonii.
Vs: Suomen jalkapallon tulevaisuus itse otin juniori futaajista hiljattain kuvia ja niihin tuli taasen ihan hirmuisen karkit värit. vähän hävettää, kun osa meni laajempaan jakoon - ne kun multa etukäteen tilattiin (nimimerkillä - jota en täällä IKINÄ ilmoita). jostain kumman syystä mulle on kertynyt kymmenien tuhansien juniorfutiskuvien arkisto ... 8O