Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

UUTISIA!!!!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 30 Syyskuu 2005.

Joillekin tää saattaa merkitä jotain, joillekin ei. Mulle merkitsee hyvinkin paljon. Ajattelin vaan kertoa asian näin. Ei mikään teknisesti häikäisevä kuva, mutta ei ollut tarkoituskaan. Ainakin naisten pitäisi tietää mitä tää merkitsee......

1. onnea (ja voimia) tulevalle isälle ja äidille!

2. Puhutteleva kuva. Kyllähän tommonen vetää ukon kuin ukon hetkeksi hiljaiseksi.

Virukset perkuleet näköjään lisääntyvät täällä meillä päin.. Ei vaineskaan, onnittelut.

3. Onnea matkaan pitkä reissu edessä.

Hienoa että asia on positiivinen, ei tartte syytellä Nortonia.

4. Onnittelut täältäkin äidille ja isälle...

-B-

5. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    onneksi olkoon :)

jos itse kuvaa kommentoisin, niin kuinka toimisi rajaus pelkästään "itse asiaan" eli noihin viivoihin? koko tikun näyttäminen kun toisaalta on turhaa.

iso asia tulee kerrottua parhaiten pienillä sanoilla. tai tässä tapauksessa yksinkertaisella toteutuksella.

6. Tänäks vaan! Virukset lisääntyy joo, ei voi Norton mitään eikä mun oma järjestelmävalvojakaan, mr F. Secure.

7. Onnea isukille ja äiteelle vaan.

Itse tuossa kävin moikkaamassa kaveria jolla on kanssa 2 muksua.. jälkimmäinen n.4kk ikäinen ja toinen 2wee. Oli mielenkiintoinen cittari reissu :) ;)

ps. Ei musta o isäksi kyllä vielä mutta kai sekin joskus edessä on.

8. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Diagonaalisia linjoja mukavasti. Keskisommittelu toimii, mutta valo ja tausta vähän valjuja :)

..onnea isävirukselle jo näinkin aikaisessa vaiheessa!

9. Tein tän kuvan sekunnissa ihan tajunnan virtana vaan (se virta ei ole kovin suuri). Ajattelin vaan kokeilla saako tälläsellä mitään ajatuksia esiin kenestäkään ja kunhan kerroin kuulumisia. Ehkä tosta ois saanu enemmän irti jos olis jynssänny sitä ihan ajatuksella tai laittanu tikun jollekkii kivemmalle taustalle.
    Mutta kun tuli vähän kiire hakee bakteeria (eka lapsi ja sanon oikeesti bakteeriks) päiväkodista ja seli seli seli..........