Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampereen Teatterin järjestämä valokuvakilpailu

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Haapalahti, 30 Tammikuu 2013.

1. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Tampereen Teatterin järjestämä valokuvakilpailu

Ehdotkin vaikuttavat suhteellisen järkeviltä, verrattuna useimpiin kilpailuihin.

2. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    548
    113

Reilua?

"Tampereen Teatteri ja Tampereen Teatteritalosäätiö kuitenkin pidättävät itsellään oikeudet ilman eri korvausta julkaista kilpailussa mukana olleita kuvia Tampereen Teatteriin liittyvissä asiayhteyksissä, mm. markkinointi- ja mainosmateriaaleissa. "

Kuka mitenkin reiluuden käsittää.

Kapa

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Niin. Yleensä noissa halutaan kaikki oikeudet. Eli tuo on reilumpaa, vaan ei välttämättä kannattavaa, ellei tosiaan halua taksvärkätä teatteritaiteen hyväksi.

BTW. Kaikille tiedoksi

Mikko Säteri: ilmoitus kuvankeräyskilpailusta voi lähettää <EMAIL email="toimisto@finnfoto.fi"]toimisto@finnfoto.fi</EMAIL>

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

Ainakin minä käsitän tuon reiluksi. Asiayhteys on rajattu asiallisesti.  Jotain etuahan järjestäjällekin pitää olla.  Epäreiluna pidän sitten niitä tapauksia, joissa halutaan myös mahdollisuus oikeuksien siirtoon kolmansille osapuolille.

Jokainenhan voi itse tykönään arvioida reiluuden astee ja päättää osallistumisestaan. Ei sitten osallistu, jos siltä tuntuu (minä en).  EWi kuitenkaan liene syytä suhtautua alentuvasti niihin jotka halauvat osallistua.

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    548
    113

Ymmärrän "reiluuden" jotenkin palkittujen kuvien kohdalla. Miten, jos ei mitenkään palkita, mutta käytetään korvauksetta mainonnassa? Onko ihan reilua?

Kapa