Miten kannattaisi toteuttaa keskustelupalsta vain itselle, johon muut eivät pääsisi sekaantumaan ollenkaan? kaikenlaisia puupäitä on aina liikenteessä, enkä jaksaisi vääntää joka asiasta. Tyydynkö vain puhumaan itsekseni kotona, liikennevaloissa tms. Vai olisiko tähän rasittavaan ongelman joku helppo ratkaisu? Kotisivu, blogi kenties? Löytyykö ehdotuksia ongelmaani?
Vs: Keskustelupalsta itselle? Blogi on hyvä saa itse siivota komentteja mistä ei pidä ja on pirun vaikee saada banni. Niin ja on helppo väitellä heti jos joku yritää järkevällä vastaargumentilla kumota juttujasi niin delete pelastaa pahastakin argumentista. Sitten voi lisäksi kirjoitella itse itselle kanustus viestejä ja painottaa pointteja. Näin minä tämän näen.
Vs: Keskustelupalsta itselle? Laita nappikuuloke korvaan ja johdon toinen pää povitaskuun. sen jälkeen sulla on lupa PUHUA MITÄ HYVÄNSÄ. Toivottavasti tästä oli apua
Vs: Keskustelupalsta itselle? Tai Blogi, jossa ei ole kommentointimahdollisuuta. Myös mailin lähettäminen itselleen ilahduttaa.
Vs: Keskustelupalsta itselle? Blokissa on myös mahdollisuus kommentejen esitarkistukseen, joka mahdolistaa hyvien valinnan.
Vs: Keskustelupalsta itselle? Kyllä, tämä mahdollistaa myös esim. erittäin värittyneiden valheiden levittämisen tietyistä keskustelualueista ilman sitä mahdollisuutta, että joku pääsee oikaisemaan
Vs: Keskustelupalsta itselle? Ruutuvihko. Kun sen on saanut täyteen, huomaa että onneksi en yleisesti mennyt noita kirjoittamaan. Äh, olisi pitänyt tämäkin kirjoittaa siihen vihkoon...