Vs: Kivi Tulisiko jotain häiritsevää mukaan kuvaan jos yläpuolella olisi hieman lisää vettä mukana kuvassa? Nyt kivi on liian lähellä ylälaitaa.
Vs: Kivi Tässä rajaamaton versio ja toinen kuva missä näkyy jo ranta. Saa näistä näyttää mitenkä tehdään rajauksia.
Vs: Kivi Ei tätä voi mielestäni paikata tietokoneen ääressä. Sinun olisi pitänyt kuvata korkeammalta jyrkemmin alas, silloin kiven taustalle olisi tullut eheää vettä eikä vastaranta.
Vs: Kivi Mä halusin tämän kuvakulman. Minua ei ahdista se että kiven yläpuolella ei ole tilaa. Jos ahdistaisi tekisin fotarilla sinne tilaa hyvin helposti.
Vs: Kivi Olen vanhanaikainen. Tykkään klassisemmasta sommittelusta sekä siitä, että kuvan peruselementit mietitään paikalleen jo kuvaustilanteessa.
Vs: Kivi Tykkäät että elementit on valmiiksi kuvaustilanteessa suuniteltu mutta et tykkää jos ne ei ole suuniteltu suuniteltu klassisesti ja vanhanaikaisesti. Homma on hyvinkin herkkää jos kivekset on jougurtissa.
Vs: Kivi Tutkin asiaa ja hiukan pitää antaa periksi. Ei sen vuoksi että kivi tarttis ilmaa päälleen vaan tuolla toisaalla oleva ristikkäinen virtakohta rajautui hassusti. Tätä olen yrittänyt oikein ajatuksen kanssa korjailla. Yhden oksankin siivosin. Mitäs vanhoilliset sanoo nyt?
Vs: Kivi Alin ja siis vika on eniten mieleen. Vastaranta ei tuo tälle kuvalle lisäarvoa, joten se joutaa olla pois. Mielestäni. Ja tykkäys kyllä.
Vs: Kivi Aivan samoilla linjoilla, Nyt ollaan hyvässä kuvassa tästä aiheesta. Kivi asettuu omaan kohtaansa noitten aaltojen suhteen eikä mieli enää haluaisi sitä siirtää. Virtaus aaltoineen antaa pehmeyttä, Kivi tummine sävyineen ja kovine, terävine muotoineen antaa tähän kontrastia.
Vs: Kivi Kuva muuttui melkoisesti edukseen. Varmaan olisin kommentoinut jotta "hieno", jos ekaksi olisit tämän postannut.
Vs: Kivi Voi olla alkuperäinen on väärin rajattu.En tiedä millä kalustolla olit liikkeessa(mark2 kai) ja pääsitkö eri kulmasta tai lähempää jne kokeilemaan.Tietenkin millä lasilla?