Verkkopaita päälle terassille istumaan, tilataan sipulipihvi ilman sipulia, juomaksi lasi maitoa. Onhan sekin tyyliä.
Vs: Suomalainen tyylitaju Minä olen nähnyt Prisman kassajonossa alastoman miehen. No, kun tarkemmin katsoi, niin ei hän kokonaan alasti ollutkaan. Oli varvastossut ja pienet uikkarit, jotka keskivartalon valuva läski peitti melkein kokonaan. Ilmeisesti uimahousut päällä tuntee olevansa puettu, toisin kuin pelkissä kalsareissa liikkuessaan.
Vs: Suomalainen tyylitaju Ja jos ei tuota noudata, syytellään sitten jonkun ulkomaanpellen matkimisesta, omaleimaisuuden puutteesta, jäljittelystä jne. Valittajilla riittää valitettavasti aina valitettavaa.
Vs: Suomalainen tyylitaju Viestisi osoittaa täydellistä ymmärtämättömyyttä mm. gastronomiasta, kulttuurista ja identiteetistä. Siksi on väistämätöntä, että viestisi on täydellisen tyylitajuton ja sen myötä tyylitön.
Vs: Suomalainen tyylitaju Tyyliä melkein pahempi moka on toisten terasseille tirkistely. Jos se on oma teraasi, niin ei siinä mitään. Jostainhan se on aloitettava tyylin teko.
Vs: Suomalainen tyylitaju Onhan näitä ollut yrityksiä parantaa rahvaan tyylitajua, mm. Luis Sparren Iris. Olisiko otsikoksi "Suomalainen tyylitaju" sijaan parempi "Rahvaan tyylitaju"?
Vs: Suomalainen tyylitaju Eipä nyt unohdeta suomalaisen tyylin ikoneita, Lenitaa ja Kaarinaa. Heidän väsymätön ponnistelunsa on saattanut vaikuttaa jopa tennissukkien myyntiin maassamme. (Peräkamarineuvos (tms) Suonperä sivusi jossain kohden elämää työkuvioitani. Paha juttu, mutta ihottuma on jo suurimmaksi osasi hävinnyt.... Uusiutuu kyllä helposti, mutta siinä auttaa kolme seikkaa, jotka ovat samat kuin radioaktiiviselta säteilyltä suojautumisessa: etäisyys, ajan rajoittaminen ja välissä oleva mikä hyvänsä.)
Vs: Suomalainen tyylitaju Jonkun tyylitaju on linkittää tänne kaikkia viinaa koskevia juttuja, niinkuin maailmassa ei mitään muuta olisi. Mulle käy hyvin lasi maitoa, vaikka kaikista meidän pellon ohrista tehdään Koskenkorvaa.
Vs: Suomalainen tyylitaju Tuskin kukaan on nähnyt oikeassa reaalimaailmassa kertaakaan pelkkää verkkopaitaa jonkun suomalaisen päällä. 80-luvun alussa verkkopaita oli brittibändi Kajagoogoon laulajan, Limahlin tyylivalinta. Naiset tykkäs, aivan valtavasti.
Vs: Suomalainen tyylitaju Kylläpä on Lenita Airisto aloitus. Että miehetkin rupee kyyllä miten kukanenkin pukeutuu, mitä syö.
Vs: Suomalainen tyylitaju Siihen aikaan kun 80% miehistä oli työmiehiä tai pellonkuokkijoita, kuului tyyliin, että housussa oli lusikallinen paskaa. Muuten ei ollut mies eikä mikään. Tällaisen totuuden olen kuullut ja sitä sovellettavan vielä 1900-luvun Suomessa. Mikä tahansa toistuva tapa on tyyliä, ei siitä pääse irti tosimieskään. Jokainen tarvitsee tyylitajua, ulkoa saatua tai sisäisesti tajuttua. Nää Lenitat ja Suonperät on aiheuttaneet vahinkoa suomaliseen tyylitajun uudistumiseen. Siis siihen mitä tarvitaan, kun ihmiseltä puuttuu älyä ja estetiikan tuntumaa.
Vs: Suomalainen tyylitaju Nämä stereotypiat ovat ikiaikasta skeidaa. Tämä maa ei suinkaan kävele eikä ole kävellyt verkkopaidat yllään pitkin kyliä. Ainoastaan puolikaupunkilainen voi kuvitella maalaisserkustaan moista.
Vs: Suomalainen tyylitaju Ensimmäiseen lauseesi samaa mieltä. Toista en ymmärrä, mitä tarkoittaa puolikaupunkilainen. Aloituksessa ei kerrottu missä tämä hirvittävä tyyli rikko on tapahtunut.
Vs: Suomalainen tyylitaju Onhan tämä toisessa säikeesä mutta... http://yle.fi/uutiset/3-9223500 edit: tämän voi poistaa olin moukka
Vs: Suomalainen tyylitaju Näin on. Tuossa paikallisessakin pidetään tyylistä tiukasti kiinni, mikä se sitten sattuu olemaankin - ainakaan sitä ei kesken vuoden (tai parin) vaihdeta. Kumiteräsaappaat ja Karhua pöytään. Niistä ne on äijät tehty.
Vs: Suomalainen tyylitaju Ymmärrän harmisi. Olet mukana kossunvalmistuksessa ja saat siitä tuloa, sitten minä vihjaan että muutakin on. Mutta kyllä minäkin ole mielissäni jos kossun myynti maailmalle kasvaa.