Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Suojassa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Lotari, 23 Kesäkuu 2005.

  1. Lotari

    Lotari Member

    310
    0
    16
    [​IMG]

    Jaahas, kaipa se on minunkin avattava sanainen (taino, tässä tapauksessa kuvallinen) arkkuni. Irkkaavat laukkulaiset minut jo tuntevatkin.
    Itse kuvasta, tuli tuossa viime viikonloppua käytyä Helsingissä, kamerat tietysti mukana (mihinkään ei tule lähdettyä ilman kameraa), näyttipä sieltä jotain tarttuneen mukaankin..
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tosi kaunis kuva. Oot nätisti editoinnut kuvan. Huomaa että tekniikka on hallussa. Onnistunut laatukuva. Hiukan kärsii pienestä koosta eikä yksityiskohdat pääse loistamaan. Hieno aloitus. :)
     
  3. Filvas

    Filvas

    75
    0
    0
    Ah, tässä on kyllä ainesta. Jollain tapaa tuota pariskuntaa täytyisi saada vielä vähän enemmän korostettua, ehkä rajaamalla tiukemmin. Mutta on se näinkin oikein tunnelmallinen ja kaunis kuva. Minä pidän.
     
  4. Onpa miellyttävät värit! Viitsisitkö hieman valaista käsittelytapaa? Eihän tuollaista nyt ilman fotarointia voi tulla, eihän?:)

    Muutenkin miellyttää että pääkohde on skarppina ja muualla pientä liike-epäterävyyttä.

    Bueno.
     
  5. amn-

    amn-

    86
    0
    0
    Ainoo mikä häröö on toi Instrumentarium teksti isolla ja vielä punaisella, ainakin oma katseeni meinaa karata liikaa siihen...
    Hyvin kyllä muuten pariskunta erottuu, ehkä vielä pykälän pitempi valotus olisi toiminut vieläkin paremmin , en tiedä, vai olisiko pariskuntakin menny epäteräväksi...
    Mutta kuitenkin kuva mun makuuni :)
     
  6. Ozwald

    Ozwald

    58
    0
    0
    Ensin luin aiheen, ja kuvasta huomasin ensiksi äidin, jolla on lapsi kantoliinassa, ja jota yrittää suojata säältä. Sitten vasta näin parin sontikan alla.

    Tykkään.
     
  7. Täh? Ja minä kun luulin, että tuo nainen yrittää kannatella rintaliiveistään pulpahtanutta silikonitissiä.

    ;)

    Hieno kuva! Tässä riittää katseltavaa, tunnelmaa, liikettä, syvyyttä ja kolmiulotteisuutta.
     
  8. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Tämähän on ihan hemmettin hieno o_O
     
  9. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Varsin komea, onko photarilla muokattu pariskunnalle valoa? Ihan pikkuisen kun olisi enemmän liikettä ratikassa ja kahdessa ohikulkijassa, niin voila.

    feikkiedit:
    oho, meitsi arvostelee kuvaa, nyt vois joku sanoa että "turpa kii homo, sulla mitään varaa ole!!11"
     
  10. Tämä voisi olla vaikka joku mainoskuva, en vain tiedä mitä siinä mainostettaisiin? Mukava tunnelma tossa kuvassa, vähän sellainen hämyinen ja synkkä, mutta sitten toi pariskunta tuo valoa kuvaan. Näyttäisi että he olisivat ikäänkuin irrallaan muusta maailmasta...Todella onnistunut kuva, mites oliko ihan nopea räpsykuva vai ehditkö suunnitella pidempäänkin?
    Ainoa mikä tossa vähän "häiritsee" on tuo lasta kantava äiti, hän katsoo suoraan kameraan.
     
  11. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Eipäs katso.
     
  12. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei se minustakaan katso.
     
  13. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    pidän kyllä kuvasta paljon!
    Erityisen hyvää huolellisuus 8itsellä ei juuri nyt ole parhaimillaan, kun sika pissään olen)...

    Tilanne ok, taustan tummennus hyvin tehty ja kannattaa, että on tehty!
    Onnea vaan jne, ei pitäisi kirjoitaa Jussina, vaikka miten hyúvitaisi kun kutenkin muita ehkä huvittapi enemmmän!
     
  14. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48

    Suomeksi (Vapaa käännös): "Erityisen hyvällä meiningillä mä tässä oon juonut ja mun tajunnan laajuus on sitä luokkaa et mä tajuun kuvan syvimmät olemukset kuin olisin selvinpäin. Sikamaisen siisti fiilis. Jee-jee!

    Tilanne ok, vaikka mä kirjoitankin nyt Jussina niin huvit ovat todella kovat ja mä oon valmis kovempiin huviin! Jeee-e!!!"
     
  15. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Vielä kun noihin muihin jalankulkijoihin ja ratikkaan olisi saatu liike-epäterävyyttä, niin tässä olisi täydellinen kuva. Helevetin hieno näinkin.
     
  16. Kyllä digailisin enemmän ilman instrua ja muita ihmisiä. Pelkkä pariskunta ja ratikka kuvaan ja neliöksi.
     
  17. Ihan siisti, mun makuun oleva kuva. Ehkä vähän liikaa 'heikuroitu'...
     
  18. Näyttää kyllä todella hienolta. Rajausta en muuttaisi missään tapauksessa, enkä mitään muutakaan.

    Mainoskuva matskua. Suojassa ovat.
     
  19. tykkään kovasti. arkielämän pieniä hetkiä hetkiä :)