Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Suodatimien kuljetuskotelo.Onko hyvä käyttää.

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana esa g, 17 Heinäkuu 2018.

  1. esa g

    esa g

    21
    4
    3
    Mulla on kankainen,pehmustettu,pohjastaan nailonia.Toinen puoli muovia.Onko pidemmän päälle terveellinen suodattimille.Hankautuuko ne siinä pilalle.Liikkuuhan ne taskuissaan kuitenkin kulkiessa.
     
  2. MartinN

    MartinN Active Member

    531
    39
    28
    Minulla on pari erimallista kevyttä kangas/muovi lompsaa usealle suotimille. Olen hyvin uskaltanut pitää niissä suotimia ja rikkomisvaara on lähinnä silloin jos joku todella painava esine putoaa lompsan päälle tai sen päälle astuu ihminen. MUTTA yksi huonompi asi - olen huomannut että jos suotimet jättää yli vuodeksi lojumaan lompsaan niin muovista tai kankaasta tulee jokin kaasuyhdistelmä joka mahdollisesti tarttuu suotimien pintaan. Olen kuitenkin aina saanut sen poistettua silmälasipuhdistusnesteellä joka muuten on hyvä suotimien puhdistusneste. Jos tämän haluaa välttää niin älä käytä lompsaa tai älä jätä suotimet siihen yhtäjaksoisesti.
     
  3. esa g

    esa g

    21
    4
    3
    Hyvä.Voi siis käyttää väliaikaisesti.Kiitoksia.
     
  4. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Mulla on ollut vuosia noissa taskuissa, en ole havainnut ongelmaa. En ole edes pohtinut asiaa koskaan, suosimien säilytykseenhän ne on tehtykin...
     
  5. esa g

    esa g

    21
    4
    3
    Joopa joo_Onhan niitä negataskujakin tehty säilytystä varten,vaikka ei nekään kaikki ole negoille hyväksi.Esim.hapan materiaali. No,se siitä.