Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sunnuntai

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 4 Marraskuu 2005.

Juu samat sanat, vkn:stä tuttu ..mitäköhän tuli silloin hjaariteltua..

1. Papu

Papu

789
    0
    0
    Niinpä :). Mä oon huomannut, että joskus kun on jonkun kuvan nähnyt uudestaan pitkän ajan kuluttua niin mielipide onkin muuttunut. Puoleen tai toiseen. Mistähän sekin johtuu.. Tuuliviiripää.

Ai niin piti vielä lisätä, että koskee omiakin kuvia. Joskus jokin kuva on tuntunut ihan hyvältä ja sitten aikojen päästä se tuntuu olevankin ihan peestä, päinvastoinkin kyllä.

2. Sama toistuu musiikissakin..

3. gid

gid

14
    0
    0
    Komee on, etenkin taivas.

4. Juu. Luota tässä nyt sitten johonkin kun peilissäkin valehdellaan ;-)

5. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Tää o hiano! Vaan ois IMHO vielä hianompi jos rajais tuosta lastenvaunun alapuolelta tuota pimeätä osaa hiukka pois. Milläs muuten kehitit tämän? Itselläni on tuolla jääkaapissa meinaan kanssa yks valotettu rulla samaa filmiä ja D-76:sta arvelin käyttäväni....

6. Ihan on havaittavissa Sunnuntai-meininki, hyvä sellainen. Pilvistö aukaisee myös vasemman alalaidan hienosti.

7. Eihän tämä nyt varsinaisesti sytytä maailmaa tuleen, mutta kyllähän tästä paistaa sellainen leppoisa tunnelma. Vaiko uhkaava. Jos tämä on sittenkin vain tyyntä myrskyn edellä. Tumma varjo etualalla ja pilvetkin roikkuu alhaalla. Tyhjä penkki on varmasti enne jostain..

Oikeastaan tää onkin aika hyvä...

8. HITTO!! Hyvä huomio

9. sarmis

sarmis

39
    0
    0
    Jes, tykkään kovasti. Etualan varjo tuo hyvin kuvaan dramaattisuutta ja taivas täydentää sitä mukavasti vaikkei pilvet tummia olekaan. Tosi hieno!

10. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Taivas on tyylikäs, mutta jokin tässä tökkii. Silmä ei löydä mitään kiintopistettä tai mielenkiintoista mihin pysähtyä. Joten katse harhailee pitkin kuvaa ja ihmettelee että mitähän tässä pitäisi katsoa.

11. No katso sitä kohdetta... the penkki.

12. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Kukko ei kieu käskemällä eikä kuvaan tule käskemällä katseen keräävää pääkohdetta. Penkki ei ole sellainen, vaikka asiaa korostaisi verbaalisesti miten paljon tahansa.

13. Markus Hautaniemi

Markus Hautaniemi Active Member

1 265
    0
    36
    Kuva on hieno!

14. Väkisin tulee mieleen jossain minkä lie yhdistelyksen tai minkä lie mainoskuva siinä oli juttua "paratiisista".
    Tämä kuva tuo siitä mieleyhtymän , kaikkia sitä tuleekin mieleen !
    Tuohan se myös niitä kuvia missä mainostetaan isojen kaapuntien ihmeellisiä keitaita keskellä petonkiviitakkooo!
    Kyllä kuva antaa minulle positiivisen singnaalin, elikä tykkään kuvasta.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Korostan yhä, että ei mun kohde ollut penkki vaan sunnuntai niinku kuvan nimiki sanoo.

Kiitän ja kumarran palautteesta!