Vs: Hämärän rajamailla Hieno kuva, kuten sulta odottaa saakin. Lisää jännitettä toisi vaikka joku yksityiskohta, ihminen ? Omaan makuun olisi silloin täydellinen.
Vs: Hämärän rajamailla Kuvaus hetkellä mulla ei ollut vielä itselaukaisinta, mutta nyt on. Voi olla että seuraavan kerran pesen varpaita kuvassa......
Vs: Hämärän rajamailla Jotkut ne osaa. Mystinen tunnelma. Ehkä ujosti liikaa mustaa minun makuuni tuossa kuvan puolivälissä, jos nyt pitää hakea jotain joka käy omaan silmään.
Vs: Hämärän rajamailla Tuohon lätäkköön kellumaan nainen vähissä vaatteissa just veden alle ja jo löytyy rajamaita...
Vs: Hämärän rajamailla Ei tuolla pimeessä mitään vähäpukeisia naisia ole ollut..... Yksin siellä saa olla.
Vs: Hämärän rajamailla Niin tai joku pikkulapsi pitkänvalotuksen ja huivin kanssa, niin nimi vois olla vaikka unentaru? Kuva itsessään miellyttävä ja alan kylästyä kehumaan näitä jotta laita vähän huonompia?
Vs: Hämärän rajamailla Ei muuta ku malli mukaan vaan. Kannattaa kyllä kertoa etukäteen, että joutuu sukeltaa
Vs: Hämärän rajamailla Mikä hyvänsä vaatetus olisi liikaa.... Mutta, hieno kuva. Just sellainen, joka innostaa itsekin yrittämään.
Vs: Hämärän rajamailla Oikeesti päiväduuni on sen verran sosiaalista touhua, että en minä muita ole kaivannut kaveriksi. Voi olla, että kuvaamisesta ei tulisi mitään, jos tarttis vielä malleja paimennella vapaa-ajalla.