Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sukellus tuntemattomaan

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 16 Elokuu 2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    [​IMG]
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hullunkurinen tilanne. Teknisesti aika järkyttävän oloinen. Mielenkiintoista tilanne komiikkaa kyllä.
     
  3. Tuoto tuota,asettelu ihan hauska.Olet tainnu ostaa uuden kännykän ?
     
  4. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Minun kännyllä saa ainakin paljon tarkempia kuvia, eikä se edes ole mikään hieno känny. VGA-kamera siinä on, ja sillä saa ihan selkeitä, tarkkoja potretteja sun muita normaalikokoiseen valokuvatulostukseen (Huvikseen kokeiltiin kodak express-liikkeessä kun siinä oli IrDa siinä niiden lukulaitteessa -> Kuva kaverista, kuva IrDalla laitteeseen ja käsittelyä vähän, ihan nätti kuva ulos.)
     
  5. Hei Jäbät. Toi on just se joka eniten ärsyttää
    Toi ei oo mikään tuntematon, sinne ja sieltä on sukeltanut monikin. Nyt jotain rotia noihin kuvien nimiin.
     
  6. minun mielestäni tämän sorttiset kuvat voisi jättää postaamatta. ?siis kamerakännykkäkuvat
     
  7. onko tämä kamerakännykkäkuva?

    maalauksellinen tää on epätarkkuudessaan. ja toi olutpullo on piste iin päälle :)
     
  8. Jollei mun ottamia kuvia lasketa niin tämä lienee maailman huonoin kuva
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei huonoin, mutta ehkä hiukan harkintaa tietysti aina voi käyttää kuvien osalta. Ehkä galleria puolelle pitäisi perustaa "räpsy" topic. :/
     
  10. tapsa

    tapsa Member

    86
    0
    6
    hauska kuva, johon epäselvyys sopii (ei voi tunnistaa henkilöä:).
     
  11. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Tilanne on hyvin nähty... ja hauska.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Rehellistä palautetta, hyvä. Tämä oli tietynlainen testi. Onko kännykameralla otettu epätarkka kuva pelkkä räpsy? Eikö kuvan sisältö merkitse mitään? Tässäkin epätarkassa kuvassa on ihmiset selvästi hahmotettavissa ja tuurilla kännykän kamera on lauennut mielestäni aika hyvällä hetkellä, kun ottaa huomioon morsiamen reaktion.

    Jos vertaan omiin kuviini, tässä räpsyssä on sisältöä 100% enemmän, kuin joissain maisemissa tai jossain pönötyskuvissa.

    Kuvan välittämän viestin ja sisällön kannalta on aivan sama, olisinko ottanut tämän 20D:llä, itse kuva ei siitä olisi muuksi muuttunut.

    räpsyhän tämä ;)
     
  13. Jaajoo. Tyylejä on monia ja tämä ei minuun pure.

    Kuva olisi minusta heikko, vaikka se olisi 20D:llä otettu tarkka. Aihekaan tuskin on mikään yllätys. Eiköhän siinä hampailla kiskota sitä sukanpätkää, kuten lähes joka häissä.
     
  14. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Yleensä tuohon itse osaa vastata ajankuluessa mikä kuva on kestävä ja mikä ei. Muiden mielipiteellä ei ole siis sen suurempaa arvoa.
     
  15. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Rohkenen väittää vastaan. Kuvan värimaailma, terävyys, ja muu "tekninen" anti välittää oman tarinansa. Ainakin minulle. Tämä kuva voisi antaa täysin erilaisen vaikutelman/tunnelman teknisesti erilailla toteutettuna.

    edit: Jo pelkkä valkobalanssin valinta vaikuttaa fiilikseen mikä halutaan välittää. Kuten musiikki elokuvassa tms.
     
  16. Juu, sisältö tosiaan on aikalailla katsojan silmässä... henkilökohtaisesti, kyllä ne sinun maisema - ja pönötyskuvat antavat minulle paljon enemmän..:)