Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Suihinotto

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana fangio, 12 Marraskuu 2005.

  1. Minä sanon et vastuu on sillä joka tilaisuuden bändit on buukannut.
    Olis edes vilkaissut niitä promokuvia eikä katsonut pelkästään minkä bändin saa halvalla
     
  2. No onnea Ähvä! Oot tainnu päästä oikein myyntilööppeihin. Kerkesin just äsken työvuoroo lopettaes kurkistaa myyntii tulevien Ilta-Sanomien sen keltasen mainosarkin, tais olla jotain mainintaa tapahtumasta.
     
  3. RadioCity on pitänyt iltapäivälehtien kuvasarjoja aiheesta aika isosti tapetilla tänä aamuna. Luulisi ainakin lehtimyynnin nousevan.
     
  4. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    43
    48
    Taidanki tästä lähteä ostamaan k.o. bändin kaikki levyt ja fanituotteet kun se on varmaan niin pirun hyvä bändi.
     
  5. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Etusivun juttu.. jee, mutta missä on Matti Nykänen?
     
  6. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    43
    48
    Kerro nyt edes Fangio suuntaa antavasti paljon sait tuosta fyffeä...joko uus kamera on tilattu? :)
     
  7. Eilen luulin saaneeni aika hyvin. Tänään olen tajunnut, että liian vähän, kun tommoiset otsikot repivät. Olen kuin se onneton kehitysmaan teenpoimija, joka saa puoli promillea teepussin hinnasta.

    Ei ole kameroita tilattu, mutta jos joku haluaa tukea köyhää, mutta kuuluisaa musakuvaajaa, niin 1DII kelpaa edelleen. Ostakaa kaikki kunnon Nikonit ja myykää Canon-rojut mulle.
     
  8. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Jos tarina vielä tuosta paisuu jälkivaatimusten ja ihmisten uteliaisuuden kasvaessa niin etköhän pääse myymään muutaman "uuden" kuvan lisää.


    EDIT: jos vastaava meno lavalla kiinnostaa niin suosittelen tutustumaan omaan suosikkiini,
    http://www.rockbitch.tv/

    Veivasi muistaakseni setin joskus aikoinaan Lepakossa, en valitettavasti älynnyt mennä silloin tsiikaamaan =(
    Eivät taida enää koskaan tulla Suomeen kun täällä on ihme kukkahattutätimeininki.
    Jos keikka on K-18 ja tiedetään mitä siellä tapahtuu niin eihän kenenkään sellaisen tarvitse paikalle mennä ketä show ei kiinnosta. Toisin oli tässä Turmion kätilöt tapauksessa..
     
  9. Fangiolle titteliksi Huulet mutkalla
     
  10. Juu. On tässä jo tänäänkin iltapäivällä juteltu. Iltis ostaa varmaan yhden huomiseen, hinta on nyt jo pieni, mutta jotain yhä. Jutusteltiin jonkun verran, niin sanoivat kyllä, että aika maksimeissa oli (muka) hinnat eilen. Jos olisin enemmän pyytänyt, niin olisivat käyttäneet kuulemma jotain vanhoja arkistokuvia, missä vaan bändiä näkyy.

    Kouvolan Sanomille sanoin jo eitä, kun Kotkansilmä ja sen sisarlehti on tässä vähän lähempänä ja pisti vähän hintakisaakin pystyyn.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vetäkää joku fantsulta sähköt poikki!
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Turmion kätilöiden vastine:
    Bändillä on tietysti päävastuu, mutta valottaahan tuo hiukan tilannetta.
     
  13. "-Näin tissit, olin aivan ällistynyt ja huuli mutkalla."
     
  14. Tää oli hauska. Käytin kyllä tuota termiä, mutta en sanonut itse olleeni sitä mieltä. Jutustelin vaan, että olisi järjestäjien pitänyt tehdä niin. Tai että tuumi8vatko sitä. Että näin se käy.

    Kyllä minäkin varmaan vielä jossain vaiheessa tätä episodia vehkeitäni olen esitellyt.
     
  15. :eek:)

    Sawon kierommapualeiset sanomat:

    Julkimovalokuvaaja kuvasi musiikkiseksisohwta ruilo suorassa...
    Taudin pelossa, poliisi ei uskalla tutkia asiaa.
     
  16. Wille

    Wille

    30
    0
    0
    huoh, voi kun toi olisikin niin että otsikon mukaan saa iltapäivälehdistä rahat.. itsellä roikkuisi siinä tapauksessa melkoset nikonit jo kaulassa.. nykypäivänä noissa ei paljoa neuvotella, joko pyydät liikaa niin se on näkemiin.
     
  17. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Toisaalta ehkä tuosta on vielä rahallisen hyödyn lisäksi sinulle tiettyä tunnettavuutta jatkossa kuvien myynnin osalta ja sivuston tunnettavuus kasvaa hiukan tietyissä piireissä? Tosin nyt menee ohi aiheen, no siirretäänpä tämä itse tuonne toisaalle. :)
     
  18. Wille

    Wille

    30
    0
    0
    Itse ainakin petyin kun näin että oli saman kuvaajan samanlaisia kuvia kummassakin iltapäivälehdessä.. aika moka kuvaajalta myydä kumpaankin iltapäivälehteen kuvia. Varmasti ei paljoa arvostusta tule paikallisilta kuvatoimituksilta.