Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Suihinotto

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 12 Marraskuu 2008.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    ;D

1. Vs: Suihinotto

Katohan poika heitti kuvan ja "vitsin", hyviä kumpikin :D

2. Vs: Suihinotto

Surkea vitsi ja mitäänsanomaton kuva. Ehkä aihe on kuitenkin kuvaajan toiveunta?

3. Vs: Suihinotto

No johonkinhan sitä pahaa oloa pitää purkaa

Eipäkäy kieltäminen etteikö suihinotto tekisi juuri nyt gutaa. Tulisitko ottamaan?

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Suihinotto

Hieno luontokuva.

Kuva vertautuu von Wrightin taistelevat metsot -maalaukseen. Se oli oman aikansa vertauskuva ja tulevaisuudessa tämä valokuva on ehkä yhtä vahva ajankuva. Aika paljastaa, kertooko tämäkin kuva suhteestamme Venäjään, vai onko se "vain" BB-Suomen voimakas omakuva.

5. Vs: Suihinotto

Kuivuneessa kortteikossa on ilmapiiri pyörinyt. Siivu oikeelta ja ylhäältä, niin kultaiset leikkaukset (clip) siirtyilee kohdilleen. Naaraat katoilee tuon sävyisessä maastossa niin helposti.

Hetkonen, meinas taas unohtua, :)

6. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Ehkä minäkin olisin otsikkoa miettinyt,  Higg

7. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    K-15 Vs: Suihinotto

Kuulin tämän jutun YLEn kahvilassa, haluatteko kuulla, ei se mitään...

---

Mies meni Australian syrjäkulmilla baariin lemmikkikrokotiilinsa kanssa.

Sisään tullessaan hän huusi:

"Jos jokainen tämän baarin asiakas tarjoaa minulle oluen, niin laitan mulkkuni tämän krokotiilin kitaan, kroko sulkee kitansa, pidän sitä siellä täyden minuutin, ja otan sitten ehjänä ulos".

Baariporukka miettii vähän aikaa, ja päättää sitten yksissä tuumin, että tämähän on nähtävä. Eli kyllä tarjotaan.

No mies tekee niin kuin pitääkin: aukaisee krokotiilin kidan ja työntää vehkeensä sisään. Krokotiili sulkee suunsa.

Ajanotto alkaa... kuluu täysi minuutti, jolloin mies ottaa olutpullon ja lyö krokotiilia otsaan niin lujaa kuin pystyy.

Tällöin kroko avaa kitansa, ja mies ottaa värkkinsä ehjänä pois.

Koko baari taputtaa ja alkaa tarjota olutta lupauksensa mukaisesti.
    Muutaman olusen jälkeen mies huutaa:

"Jos joku muu uskaltaa tehdä saman, niin maksan sata dollaria!"

Baariin tulee pitkä hiljaisuus, kunnes lopulta nurkkapöydästä nousee blondi ujosti ja sanoo:

"Minä voin tehdä sen, jos et lyö noin helvetin kovaa..."

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jos et kestä kommentteja, älä postaa.
    T Jukka

9. Vs: Suihinotto

Hienosti nimetty vuoden luontokuva?

10. Vs: Suihinotto

Kyllä minä kestän, mä vaa luulen et tuo mulkunlutkuttaja haluais ottaa multa suihin

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jaha, teillä taitanee olla joku yhteinen henkilöhistoria, josta emme ole tietoisia ?
    Eikä kyllä tarvitse ollakaan.
    Itse kuva on humoristinen.
    T Jukka

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

täähän keskustelu  menee jo pahasti ohi kuvan,mutta jos nimi olisi toinen ,niin tää olisi ihan ok räppäsy metsän elävistä.

13. Vs: Suihinotto

Onnekseni en tunne kyseistä herraa. Mutta Nieppi kyllä paljasti sukupuolisen suhtautumisensa. En tiedä oliko se tarkoitus. Mutta toisaalta kyllä meidän tulee olla avarakatseisia myös homoseksuaalisia suhteita harrastaviin jos toiminta tapahtuu muita kunnioittavalla tavalla. Tässä puhetapa ei ainakaan täytä mitään kriteerejä.

Miksi tällä sivustolla sallitaan tälläistä, sitä en ymmärrä hyvällä tahdollakaan.

14. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.