Kaihoisasti kesälomaa muistaen... Rannassa oli kiva istuksia auringonpaisteessa ja kuvailla ympärillä pörrääviä korentoja. Aika yllättävän vaikeita kuvattavia, taitaa olla ADHD geeneissä kun eivät tahdo pysyä paikoillaan... Olyn kitti zoom 150mm (300mm kino vastaavuus) napattu tämä otos. Köyhän-miehen-tee-se-itse-zoom-makro /A
Vs: Sudenkorento lennosta Strippisika vai säveltäjä ? Kummatkin ? Vai joku muu Wagner ? ____________________________________________________ - Ihan kiva kuva. Kesäkin oli kuin Ilmestykirjasta repäisty. - Est
Vs: Sudenkorento lennosta Säveltäjä Wagner. Muistatteko Ilmestyskirja - Nyt -elokuvan. Siinä kun helikopterit hyökkäsivät mereltä, helikoptereihin kiinnnitetyistä kaiuttimista tuli propaganga-peloitteena Wagnerin sinfoniaa. Wagner oli muuten Aatun lempisäveltäjä. Siksi Wagner joutui syyttään huonoon valoon sodan jälkeen.
Vs: Sudenkorento lennosta Jepulis. Mulla on useita levytyksiä kaikista Wagnerin oopperoista, kaikista muista paitsi siitä aivan ensimmäisestä "Keijut" -kyhäelmästä. Lisäksi olen eri oopperataloissa keikkunut seuraamassa Wagner -produktioitaan. Elokuvaan viittasin myös, itsekin, jo. Olen ollut nulikasta asti wagneriaani. Pensseliviiksisen Adolfon (Hitleri-sedän se ihan oikea ja eka ristimäni) liittäminen Wagneriin on perkeleellisen eittämättä täysin epistä, typerää ja musiikkitaiteelle vahingollista umpihulluutta. Vaikka Wagnerillakin oli omat antisemiittiset kotkotuksensa, vaimollaankin oli vaikka oli neljösosa juutalainen itse (Cosima, Franzin tytär). Mutta viaton sudenkorento ei - onnekseen - näistä lyhyen elämänsä aikana tiennyt saatika kärsinyt. Tähän ei oikein enää tämä keskustelu sovikaan ja jatkukoon tarpeen mukaan siis toisaalla. Ja: Kuva on -tosiaan- kiva. - Erska, Jumalhämärästä, tai Jumalan Hylkäämästä Härmästä ...