Kun kerran ei enää mene päälle, ilmeisesti konkka sanonut työsopparin irti, samoin toisessa alkaa olemaan tuo kiertoaika useita sekunteja vajaatehoisenakin?
Re: Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollo Eiköhän salamaselänne osaa auttaa tuossa.
Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollossa Just, taitaa tulla halvemmaks ostaa "uusi", kuin lähettää salamat huoltoon Tampereelle. Ei Helsingin alueella sattuisi olemaan mitä voisi suositella
Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollossa Niinpä niin Tuota mullekin suositeltiin ja hyvä lafkahan se on. Soitin jotta kysyin hintoja, mutta lopulta kuitenkin päätin korjata itse kun tuntui tulevan suolaiseksi korjauttaminen. En kuitenkaan suosittele itse avaamaan jos ei ole sinut verkkojännitteen kanssa. Ennenvanhaan muuten korjasivat ammattikoulun sähköpuolen harjoitustyönä telkkareita, joten kandeis ehkä kysyä jos siellä vois joku auttaa..? (nykyäänhän noita ei korjata enään missään, romuks menee töllö jos on vaikka juovis risana)
Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollossa Jotkut on käyttäneet "Töölössä kamerahuollossa".. Itse en osaa sanoa paikasta mitään.
Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollossa Oma suosikki vastaavissa tapauksissa: http://www.metsasairila.fi/fi/sisalto/navigation/top/
Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollossa Eihän tuota studiosalamaa kannata pois heittää. Niiden tekniikkahan on varsin yksinkertaista. Tuokin on ilmeisesti tyristorilla toteutettu. Itselläni on juuri työn alla eräs Agfan salamalaite, jossa konkka pitäisi vaihtaa. Ongelmana on vaan sopivien konkkien saatavuus. Tuossakin on Elnan valmistama 420 mfd 330 v:n konkka. Itse olen toiselta ammatiltani RTV-asentaja, joten tuon sinunkin salamasi korjaus onnistunee, mikäli osia vaan löytyy jostain.
Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollossa Saattaapi tulla vastaus vähän myöhään, mutta bowenssia on korjannut ystävällisesti myös Tannerhuollot: Pikavippi 18v Netistä - Lainaa Nopeasti | Pikavippejä 18 vuotiaille nopeasti netistä
Vs: Missä kannattaisi käyyttää Bowens monolite 400E/D huollossa Missäpäin asustelet? Jos vaikka löytyisi osa jonka voisi vaihtaa...