Vs: Stubbin koukerot Huhu ei täsmentänyt, minkä yhtiön lentoemoista on kyse. Finnairin matkustamohenkilökuntakin on etupäässä Rolexanterin äidin ikäistä, joten paha sanoa...
Vs: Stubbin koukerot Että tuli taas huono olo kun PM asteli kirkkaanpunaisissa housuissa ja vaalean sinisessä paidassa kuvattavaksi, perässä laahustaa Vapaavuori melkein kuin kopio vaaleansinisessä paidassa ja hieman synkemmän punaisissa housuissa, voi helvetti noita pellejä, melkein kuin nuoret tytöt jotka haluavat pukeutua kaverinsa kanssa samalla tavalla ja muista poikkeavasti, ollaan niin ihania kamuja, ei tarvittaisi kuin että se hemmetin Nalle tulisi takaisin Ruotsista jonoon mukaan kun täällä kerran jo osataan pukeutua kivasti.
Vs: Stubbin koukerot Kirjoittaa henkilö, joka pukeutuu vaimon ostamaan pinkkiin pike paitaan, sopisit joukkoon oikein hyvin.
Vs: Stubbin koukerot Tuo ei minua niinkään sureta. Pukeutumiskoodin päivitys on ihan ok ja hyvä ulosanti tervetullutta. Kundeilta puuttuu kuitenkin CV:stä se 20 vuotta "oikeita töitä" tai jotain, mikä toisi perspektiiviä edunvalvontaan kilpailuympäristössä.
Vs: Stubbin koukerot Joo, tunnustan, että tämä purkaukseni oli vain sen TV-kuvan seurausta, mutta ällötti kuitenkin;D
Vs: Stubbin koukerot Helpottaisiko tämä Markun asenteita: Stubb tulee kokoukseen ihan oikealla Jopolla, vaikka voisi liikkua mustalla Audillakin. http://static.iltalehti.fi/uutiset/18576341_uu.jpg
Vs: Stubbin koukerot http://edition.cnn.com/video/data/2.0/video/bestoftv/2014/08/16/qmb-quest-intv-finnish-prime-minister-on-russia-sanctions.cnn.html
Vs: Stubbin koukerot Oliko tässä jotain hyvää tulossa, ei minusta. Sanavalmis PM jonka ainoa etu lienee juurikin esiintymisessä ja sanavalmiudessa, mitä muuta häneltä voidaan odottaa - ei mitään, valitettavasti
Vs: Stubbin koukerot Taas täyttä asiaa meidän vänskä nappulasta: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288728299011.html?pos=ksk-trm-uutk-ostu
Vs: Stubbin koukerot Vaikka Stubb on jo jonkin aikaa ollut pääministerinä, niin joka kerran kun radiossa kuuluu "Pääministeri Stubb...", niin mielessäni käy nopea ajatus "Mitä? Ei kai! Herra varjele!". En vaan ole vieläkään tottunut...
Vs: Stubbin koukerot Itä-Saksassa oli lyhin hetki "ein Ulb.." ennen kanavan vaihtoa. Nyt meillä lyhin hetki on sanan "pääministeri Stu"
Vs: Stubbin koukerot Stubb meinaa kertoa jotain Natosta uutisissa - taidan katsoa Wheeler Dealerssiä mieluummin.
Vs: Stubbin koukerot Pääministeriämme oli haastateltu tästä Rädyn tapauksesta ja Ylen sivuston mukaan oli Stubb lausunut muun muassa näin: " Mä en lähde kyseenalaistamaan kenenkään moraalia. Mä en lähde myöskään moralisoimaan toisen ihmisen kanssa. Mä en lähde tuomitsemaan toista ihmistä, Stubb sanoi." Ymmärsiköhän PM itse mitä sanoi? Tuohan tarkoittaa sitä, että kuka tahansa saa tehdä mitä tahansa ja pääministeri hyväksyy kaiken. Tehkää mitä haluatte, Stubb hyväksyy kaiken. Anything goes. Vai... koskeekohan tuo vain puoluetovereita? Ei kai, silloinhan Stubb olisi niin sanonut ja sehän olisi sitäpaitsi epäreilua. Eikä Stubb voi olla epäreilu, niin kaunis hymykin ja hienot shortsit.