Vs: Stubbin koukerot Jostain syystä Ansel kertoo juuri minun tekemisistäni toiveita ja mielipiteitä, en ole pitkään aikaan, jos koskaan, nähnyt hänen kirjoittelevan toisten tekemisistä mitään, suomeksi: minusta tuntuu, että olen hänen "hampaissaan".
Vs: Stubbin koukerot Tämä on mainio ketju tämä. Sikäli hyvä konteksi tällä, kun tähän kulminoituu jo aiemman yessinneyestänne-PM:n toteuttama eu- kreikka- laskusuhdanne- talouslama- leikkaus-politiikka huipentuen selfien merkitykseen fixoituneeseen Alexaner Stubbiin. Eli sen syytä kaikki!
Vs: Stubbin koukerot Aivan sama kuka tuossa hommassa on aina tulee päin näköä,sen verran epäkiitollinen posti se on.
Vs: Stubbin koukerot Politiikan toimittajat Timo Haapala ja Juha Ristamäki olivat keksineet oivan lempinimen Stubbille, nimittäin - Rolexanteri I -
Vs: Stubbin koukerot Näin on, taitavat muutamat Kameralaukun pojat salaa olla hieman ihastuneita Stubbiin. Niin paljon huomiota hän saa vaikka työ tuskin on alkanutkaan...
Vs: Stubbin koukerot Jo alku näyttää niin hurjalta, että hirvittää. Jos nyt kysyttäisiin että vaihdetaanko Stubb takaisin Kataiseen, niin taitais monen kädet nousta innokkaasti pystyyn, sen verran ollaan menty ojasta allikkoon - vai ehkä sentään johonkin toiseen, mutta joka tapauksessa vaihdetaan...vaihdetaanhan ;D
Vs: Stubbin koukerot Juu, homomiehiähän nuo ovat jotka Stubbia pilkkaavat Cai-Göranin työ on somessa, eli kyllä hän ihan täystyöllistynyt nyt jo on. Jos sitten joskus koskaan ikinä mitenkään saa jotain aikaiseksi, ihan niinqu real-laiffis... Kertoimet ei kyl oo kovin korkeella. No, ainahan voi kuntoilla lisää
Vs: Stubbin koukerot Voi mahoton, onko sinulla ihan kaikki ristimitoissaan, Sinä aloitit minun moittimiseni ja minä olen aloittanut aiheen jota Sinä et hyväksy, mutta muut vastaavien aiheiden aloittajat on sinusta olleet ihan ok, vasta kun minä avaan sinua häiritsevän aiheen, puutut asiaan, miksi ihmeessä, miksi et puuttunut asiaan kun seuraavia aiheita avattiin?: - Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön - Mitä kuuntelet! - Mitä katselet? - Maamiinat - Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? - Suuri purjehdustapahtuma Zürichissä - Miksi Suomi on niin kallis maa - MM-jalkapallo 2014 - Voi jestas tätä hallitusta - Juovuskissa!! - Mitä helvettiä tulevaisuudesta pitäisi miettiä? - Lastensairaasta vääntöä käynnissä toisaalla - Käsittämätön työnseisaus - Maantiepyöristä - Hienoa kukkahattutädit - Mitä mieltä Guggenheimin uudesta tulemisesta - Ai ai muille tuli jytky, mutta täällä vain Soinin maha hytky. - Liian korkeat palkat - Unia. - Rinteestä Sdp:n puheenjohtaja - J. Urpilaisen tulevaisuus? - Viinan ja huumeiden haitat nielevät jo lähes kaksi miljardia - Johtuuko ylinopeudet liian matalista rajoituksista? - Björn Wahlroosin lähtö Ruotsiin - Vihdoinkin vasurit pihalle hallituksesta \o/ Jne, jne, jne...
Vs: Stubbin koukerot Olin siis oikeassa, eli olet ottanut minut "hampaisiisi" ja tarkkailuun, kiitos kun myönsit, nyt voin hymyillä myös sinun mielipiteille niin kuin teen kaikille arvottomille mielipiteille täällä ;D
Vs: Stubbin koukerot http://www.kauppalehti.fi/etusivu/stubb ... 1408693428"]http://www.kauppalehti.fi/etusivu/stubbin%20pakka%20hajoaa%20kasiin/201408693428
Vs: Stubbin koukerot Ehkä Kauppalehden toimittaja itse asiassa on joku Kameralaukun koiranleuoista, sen verran samantyylistä tekstiä? Shortsit ja varvastossut ilmeisesti laukaisi tuonkin kirjoitustarpeen.
Vs: Stubbin koukerot Kenties? Nähdäkseni omat koiratkin jo puree, mikä on tässä mielestäni se merkillepantava asia.
Vs: Stubbin koukerot Ei Kauppalehdessä voi olla muita kuin kokoomuslaisia toimittajia. Joutuisivat armottoman työpaikkakiusaamisen kohteiksi, luulisin.
Vs: Stubbin koukerot Eihän tämä oikeasti voi olla kenellekään yllätys, että ihminen jonka ydinosaamista on twiittailu ja hymyily ei kykene johtamaan edes näin pientä maata.