Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Stubbin koukerot

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana markku55, 6 Elokuu 2014.

1. markku55

markku55 Active Member

Vs: Stubbin koukerot

Niinpä, sanot mielipiteesi ja annat ohjeita, etkä viitsi edes katsoa kirjoitushistoriaa kuin viisi sivua taaksepäin ;)

2. keegan

keegan Well-Known Member

8 539
    1 455
    113

Aivan oikein, sanon mielipiteeni ja annan ohjeita. Miten kauas taaksepäin luit viestiketjua ennenkuin kirjoitit oman aiemman viestisi? Varmaan sen viisikymmentä sivua?

Mistä lähtien akuuttiin tilanteeseen reagointi on täällä vaatinut kuukausien pituisen ketjun läpikäymistä?

EDIT: Tarkkana kirjoittana olet tietysti huomannut, että olen tähän ketjuun ajoittain itsekin kirjoittanut, joten minulla kyllä muutoinkin on _jonkinlainen_  käsitys ketjun sisällöstä.

3. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  4. keegan

keegan Well-Known Member

8 539
    1 455
    113

Ihan vääriä ja turhia, kunhan briljeeraa.

5. Vs: Stubbin koukerot

Suomen Kreikkavastuiden kokonaisuus on edelleenkin se noin 7 miljardia. Suomen kaikki muut erilaiset vastuut valtion velka mukaan lukien ovat sitten aivan jollain yoisella tasolla. Sinä nimen oman sanoit VEIKKAAVASI 34 miljardia Kreikan osalle. Minä en tuonut sitä sanaa keskusteluun. Voisitko ystävällisesti ohjata minut siihen kohtaan, Soinin sivustolla, jossa hän antaa muun luvun kuin 7 miljardia KREIKAN osalle. Itse en sitä tyhmyyttäni löytänyt.

Olen opponoinut kirjoituksiasi siltä osin, kuin ne siirtyvät totuudesta puhtaalle mielikuvitustasolle. Sillä tasolla on mahdollisuuksia on niin mahdottomasti joka suuntaan.

6. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Huomasin jälkikäteen itsekin hypänneeni asiasta toiseen epähuomiossa. Varmasti ymmärsit kuitenkin pointtini, että vastuita lisäävät muutkin kuin suorat lainat ja korottomuutta laina-ajan pidentämisineen voidaan pitää lainan anteeksiantamisena joko täysin tai osittain määrän riippuessa siitä, miten pitkäksi se laina-aika lopulta muodostuu. Olisit voinut oikaista hyppäyksen ensimmäisessä aiheessa ja kuitata jälkimmäisen, mutta sinä kieltäydyit ymmärtämästä, aloitit tavanomaisen saivartelusi ja jatkoit halventavaa linjaasi.

7. markku55

markku55 Active Member

"Niffe rauhoitu, vedä syvään henkeä ja laske kymmeneen. Mieti mihin vastaat ja miten."
    "Rauhallisesti nyt markku55 sinäkin, siihen että itse kullakin on välillä hermomittari tapissa voi myös itsellä olla jokin osuus."

8. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Asiasta toiseen ja kolmanteen, Nordean Jan von Gerichin arvion mukaan Kreikan velan koron pitäisi olla 9%, että se vastaisi riskiä. Nordean analyytikko von Gerich myös mainitsee millä velkakirjojen arvosta voisi saada osan palautettua - 20% alaskirjauksella eli usko velanmaksuun ei ole järin vahva. Tämä antaa hyvin kuvan siitä, millaisia riskejä lisätessään vastuitaan maailmanparantaja-Suomi on ottanut http://newsroom.nordea.com/fi/blogpost/ ... rvottomia/"]http://newsroom.nordea.com/fi/blogpost/suomen-kreikka-lainat-jo-lahes-arvottomia/.

9. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

10. markku55

markku55 Active Member

Et kai sentään eduskunnasta puhu ;D

11. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

12. markku55

markku55 Active Member

;D ;D

13. Vs: Stubbin koukerot

Hyväksyn anteeksipyyntösi, vaikka se nyt tulikin kuin 14v tytön suusta. Toisaalta enhän minä voi tietää vaikka olisitkin...

14. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38
  15. markku55

markku55 Active Member

Voi helvetti että pokka kestää :(((

16. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Hän on täällä tänään!!!

17. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Ei ku mä oon 7-vuotias. En mää muuten sun kanssa jaksais jutskatakaan, mutta ku iskä ja äiskä ei oo vielä tullu kotiin ja on tylsää...

18. markku55

markku55 Active Member

:DD

19. Vs: Stubbin koukerot

Mielenkiinnosta, voisitko luetella ja perustella omin sanoin ne isäntämaasopimuksen kohdat, jotka ovat ongelmallisia. ("Koko sopimus" ei ole vastaus.)

Eduskuntakeskustelua aiheesta:
    http://puheenvuorot.kansanmuisti.fi/istunnot/43-2014/18133-suomen-ja-naton-isantamaasopimus