Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Strap photos do IKEA!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana dhat, 20 Marraskuu 2006.

1. dhat

dhat

229
    0
    0
    Rovaniemen vallankumouksellisimman kuvajärjestön, Strap photosin edustajana kävin dokumentoimassa fiilistä ja menoa Haaparannan Ikean avajaisissa. Odotin enemmän kaaosta ja väkivaltaa, mutta ne jäi näkemättä. Tsekkaa kuitenkin setti:

http://www.outowear.com/jussi/tempo/ikea

Jos tulee kommentteja mieleen niin kirjoita ihmeessä, niitä tässä haetaan!

- Jussi

2. Vs: Strap photos do IKEA!

On se taivas!

3. jericho

jericho Member

722
    0
    16
    Vs: Strap photos do IKEA!

Lainaus kaverilta: "jotku 15 vuotiaat votakot oli lähteny edellisenä päivänä sinne makuupussien kanssa... oli ollu  niin kylmä, että ne Ikean tyypit oli joutunu ottaa ne siihen eteiseen nukkumaan ".  :D

4. Vs: Strap photos do IKEA!

Luulen, että tuolla olis tarvittu enemmän poliisia kun Smash Asemissa.

5. dhat

dhat

229
    0
    0

Hahah! Eka tyyppi oli kuulemma saanu maailmanympärimatkan! ja seuraavat viis vissiin jonku sohvan tms.

Tosiaan ennakkohehkutuksesta ja muusta osasin odottaa aika isoja kekkereitä, mutta yllättävän hyvällä mielellä porukka siellä oli, vaikka satoi räntää ja vettä. En itse ainakaan huomannut mitään kiukkuilua ja hermoilua, jonon etupää oli kai ollut jo tovin siellä kun itse vaivauduin paikalle. Aika nopeasti se väkimäärä jakautui sinne tavarataloon ja loppupäässä oli jo aika väljää.

6. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Se on itse asiassa enemmän. Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan ruotsalaiset luottavat eniten omaan yleisradioonsa, yliopistoihinsa ja Ikeaan. Luottamus kirkkoon jäi kauas taakse.