Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

стой!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana GTRapid, 18 Lokakuu 2006.

    Pitkästä aikaa jotakin..
     
  1. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 398
    179
    63
    Vs: стой!

    jotenkin liian sekava, että toimisi. Piipun suut uppoavat liiaksi taustaan ja tausta pomppaa esiin niin vahvasti, että vie huomiota itse asella uhatuksi tulemisesta.. Kuvaus suunta/asento taustan puihin nähden jotenkin niin "tavanomainen", etten saa kiinni ajatuksesta kunnolla...

    Sävyt sinänsä sopivan synkät ja kylmät, vain tuo uppoaminen häiritsee merkittävästi.
     
  2. maru73

    maru73 Active Member

    1 851
    5
    38
    Vs: стой!

    Mä taas tykkään kuvasta just näin ;)
    Toi piippu on hauska kun se sihtaa suoraan otsikkoon katsojaa!
     
  3. jericho

    jericho Member

    722
    0
    16
    Vs: стой!

    Hyvä kuva, mutta jotain negatiivista aina pitää löytää, ettei se lisi täydellinen ;)
    Asemiehen ei pitäisi mielestäni tähdätä noin tarkkaan, vaan haulikolla ammuttaessa pitäisi olla rennompi. Varsinkin näin läheltä, ampuja voisi ottaa katseensa haulikon kiskoilta pois ja paljastaa kasvonsa. Tuskin tässä tapauksessa voisi ohi ampua tähtäysvirheen takia :) Tottakai uhkaava pitää olla, siihen riittää myös tuima ilme, tämän rinnakkaispiippuisen lisäksi.
     
  4. DudeB

    DudeB

    484
    0
    0
    Vs: стой!

    Tämä kuva uppoaa meikäläisen makuun kuin sika suohon.

    Loistava idea.
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    122
    63
    Vs: стой!

    "Hyi hyi aseella ei saa tähdätä ihmisiä".
    Musta tää on just hyvä näin! Ampuja jää juuri oikealla tavalla uhkaavaksi ja kasvottomaksi "hirviöksi". Uhkaavuutta voisi kylläkin lisätä, jos tuon pipon (kai tällä on pipo päässä?) vetäisi hieman enemmän otsan päälle (?).. 
     
  6. cysna

    cysna

    310
    0
    0
    Vs: стой!

    Joskus munkin kavereilla menee hermot mun ainaiseen kuvaamiseen... ;)
     
  7. JB

    JB

    346
    0
    0
    Vs: стой!

    Mulla on kyllä menossa hammaskalusto uusiksi. Meinaan että näyttäis valvojaisissa vähän nätimmältä... en kyllä silti koe tätä kovinkaan uhkaavaksi, jotain siis uupuu...
     
  8. Vs: стой!

    Samoilla linjoilla kun JPu. Piiput tummat, tausta ottaa huomion.

    Ei huono, mutta ei niin hyvä kun vähän erilaisen taustan valitsemalla saisi.