Vs: Steissi Näkee että väki respectiseeraa sua tosi korkeelle -steissillä. Liikuttavan aitoa ynnäs spontaania henkilöpalvontaa - kesken synkimmän vuodenajan. Upee kuva -jatka samaan rataan... (Ylläleva ylistys koskee tuota "salute" valokuvaa")
Vs: Steissi jesh!!! toi jamaikalainen tyyppi pelasti pirteydellään eilisillan; ekaks sillä oli jotain kähinää vartijoiden kanssa ja sit se halus poseerata mulle niiden kiusaks... teik mai foto maaan, teik teik!!! ihan hillitöntä
Vs: Steissi huih!!! onkohan tol Stadilaisella uus meininki, kun se tuol niin skarppina pyöri??!? ...mut joo, täs jotain ihan perusmenoo eiliselt ja tältpäivält... hih, tulihan se sadekin kehiin sitten myöhemmin ja vähä pääs fiilisteleen
Vs: Steissi Alkaa oleen toi niksoni sulla hallussa, vähän ehkä hiukka stydit värit, vika tosin aivan makee. Voisit tosta menusta kokeilla ruuvata vähän dempatumpaa väriloistoa, olis vielä enemän reppislookia, nyt on enempi "karkkikauppaa". (Niinku mun makuun)
Vs: Steissi >>>Ehkä hieman liian paljon kaikenlasita ...joo, sori kauheesti, mut tää on tätä... ja ku meikäl toi tyyli on viel ihan hakuses ja ku toi kalusto ja ote on tossa välissä muuttunu, ni tää ketju sit kaits mennee kehityskertomuksest.... mut on se vaan hauskaa, ku tuolt yrittää kaivaa noit uusii juttui, ni välil on toi fiilis vähä ku nallepuhin puolenhehtaarin metsässä... mut tuol sentään noi asukit vaihtuu kokoajan...
Vs: Steissi Jepsis; Älä harkitse liikoja -on hyvä meininki ja kuvat senkun paranee. Ei mitään turhia jarruja nyt. Täysillä vaan rinteeseen ja katsotaaan minkälaisia kappaleita sen alapuoleleta löytyy. Mainiota. Taas pari oikein etevää dokumenttia. Kyllä mä näissä näen sun "omaa"- eikä sitäkään pitä väkisin esille jyystää. Se löytyy kun on valmis syntymään itse ja omia aikojaan. - Erska Edit: mm. matalahko kuvakulma on parissa oikein jeps. -sama
Vs: Steissi joo, kiitti vinkeistä ...tässä kuvassa oli aikas kinkkinen toi valaistus, mut jotain sinne kennolle tarttui:
Vs: Steissi iiihana tyttö!!! ...ja niiiiin reipas; se kun ois niiiin halunnu muakin vähäsen feissaa ...mut tehokkaasti noil toi homma hoituu:
Vs: Steissi Mä kiinnitin huomiotani erityisesti kuvaan "blue...". Poliisisedän ja tädin kysyvät katseenkohtaukset. Kiva kesämekko tsubulla, rusketus ja pinkeän nuoren norjat pohkeet ... Kesä - Steissi. Fein. - Erska
Vs: Steissi >>sedän ja tädin kysyvät katseenkohtaukset ...huuuuuu, paleltaaa pelkkä ajatuskin, toi on meinaan aikas hyyytävä katse, minkä noi kytät tuolla kulmilla keskimäärin tällaselle kuvaajapoloiselle suo :-(
Vs: Steissi Noi nykyajan skoudethan on ihan jeesuksia ja einsteineja verrattuna siihen mitä oli mun teiniaikoina: Pamppua sateli ja langanlaiha keho turposi kuin Kolmosen pannukakku. Pelkästä pieksemisen himosta ! Oi niitä aikoja...
Vs: Steissi ...niiii, on se maailma, ja kytät sen mukana, totisesti muuttunu, toisaalt onneks!!! vaik on noi entisiin verrattuina nykyään kyl pelottavan "sääntöohjautuvia" (voi lukea:robotteja, jos haluu) ...mut ei kaits se kapina nykyäänkään ihan sellast oo, et ihanku jotain Gandhii menis potkii??!? ...noh, en mä ainakaan lähtis kokeileen; kova duuni ja kova pokka... ja on noi vaan sellasii viilipyttyi useimmat, et ei uskois minimipalkal...
Vs: Steissi Kyl mie kaipaan niitä elämää nähneitä ja kokeneita serihvietereitä. Nää vastavalmistuneet on niin kireitä ja ylimielisii, ettei niiten kans pärjää. Töis joudun asioimaa jonku verran poliisin kans ja kyl se ammattiryhmä on muuttunu muutamien viime vuosien aikaan selkeesti huonompaa suuntaa.
Vs: Steissi Hehe! FSniper taas spotattu, tällä kertaa metrolla Kalasatamasta Itäkeskukseen, Siilitien pysäkin kohdalla köhäisi ja vilkaisi matkapuhelintaan. Hirvee kuvien plärääminen käynnissä... Ei taida se kameranmötikkä oikein tosiaan toimia minään urban disguisena. ) Jos ei muuten, niin kalustosta tuntee... a.
Vs: Steissi nyt mä laitan yhren kuvan sun striimiis, vaikka tulis banaania. nyt sua tarttee taas ravistella... Niinku tsekkaas vähän toisia kuvakulmia. ettei näytä niin samalta... ihan vaan vinkki: Diggaa noita muurahaisia ja leluautoja...
Vs: Steissi >>>Siilitien pysäkin kohdalla köhäisi... Tää On pelottavaa!!! ei tällast, pliis, tulkaa sit vaiks juttelemaan, mut emmä haluu kuulla jos mä joskus hiivin jossain... hitsi, vaihdoin jo avatarinkin, mut kaits mä sit oon jo julkkis... hehheeeee, ihan hauskaa silti... noh, tuol Steissil on tyypeil asenne muuttunu kans ku ton kanuunan kanssa on suorittanu noit mattopommituksia... torvensoittaja kyselee, tuutko kuvaamaan huomenillal ja muutamat pittoreskit tyypit tulee usein haahuileen tulilinjalle... helhwada, ei auta!!! tää projekti siis meni tällaseks ku vaihto kameraa ja otetta... no mitäs whidduu täs sit muuta voi, ku lähtee tulittaa sarjatulella tonne noita väkijoukkoja!!! ....ties vaikka sais ammuttuu headshotilla jonkun laukkulaisen noh, tää on tätä, mut tuol vaan on niin siistii hengaa... joo, hiton hieno toi kaikkien-kuvien-äiti, mut meitsi vanno ettei kuvaa tollasii postikorttei ennenku ne saa ton whidun tornin kondikseen!!! ...elikkäs tiukkaa tykitystä katutasolla siihen asti ...ja tosiaan toi kalusto, millä noit tulee ammuttuu on siis sellanen kinovastaavuudeltaan 50-105 millinen normaalista teleen haupitsi... elikkäs paljoo ei tuu kikkailtuu, ellei oo spessuprojekti laajakulmalla...
Vs: Steissi Jo jopas, uutta putkeen heti, kyl siitä joskus näyttely tai kirja syntyy, ties vaikka palkkais sut asemavastaavaks kuvahaukaks...hehe