Vs: Steissi "lauantai mv3" vaikuttaa valokuvalta. Isona olkkarin seinällä olis aika kiva. Muista en osaa sanoa mitään.
Vs: Steissi joo, ei tollaseen sormiharjotteluun sillä pokkarilla ois ollu toivookaan :-( ...toisaalt kyl sitä nättiä pikku vekotinta kaipaa, mut aikas siistii kumminkin pikkuhiljaa tota kunnon kameraa alkaa ottaan haltuun, kun tossa ei oo mitään viiveitä!!! mut tosiaan tänään noit kyttii oli kokoajan jossain näkyvissä ja niiden autoi pyöri pitkinpoikin... ja ahh, niin pittoreskit kerjäläiset oli tyystin kadonneet katukuvasta... mut kyl ne niiden tuimat tukijoukot tuol pyöri, mut en uskaltanu alkaa niit kuvaan ku ne on meikää vahdannu jo pitkään; (Kira!!! Kira!!! Nofoto!!! Nofoto!!!) ....hmmmm, onkohan se joku niiden juttu, mut noi japsit tulee kokoajan juttelee, kun ton ison Nikonin kaa heiluu tuolla??!? tos jotain noit tält iltapäivält:
Vs: Steissi ruuvasin eilen ton wanhan 24-millisen kii tohon Nikoniin ja kylhän sil näköjään saa jotain sihtailtuu... ja valovoimaakin löytyy!!! jesh, täst se lähtee
Vs: Steissi hehhhhheeeee, kiits kivoist kommenteist..., jooooo, siskon kaa välil lähetään radalle ja o o o oon pakko tollast p p p pokerfacepommitust harrastaa... höö, mut kyl vois teettää jollekin isomman printin jostain kuvast, josjoku oikeest haluu... mut joo oon otettu... eiks toi "seinälle" oo se korkein kommentti??!? mut näin lauantai-illan kunniaks pistän tollasen kuvan mis tyypit oikeen vonkas pääst kuvaan!!! niiin hauskaa!!!
Vs: Steissi Mähän sanpin sulle tuolla toisaalla et ei se oboiskoista ole kiinni, enemmänkin toisinpäin, nyt alkaa jammaileen taas kunnolla. kun ennalta tiedät sun rajauksen niin sijoitut vaan sopivasti ja annat "moottorin" laulaa. Koetas mun nuoruuden kikkaa: Kääräise kaulaliina myllyn päälle. ja roikotat sitten kameraa siinä, tähtäät lonkalta, kukaan ei voi millään arvata että sillä on kamera ennenkuin räpsähtelee.
Vs: Steissi "Ripaskaa" - valokuvadokumentti sai aikaan _hieman_ valoa ja iloa tähän harmaaseen ja surumieliseen päivääni. Siitä hirmu iso kiitos ! Sorsittu, murskattu ja murjottu - Viaton Erskaparka
Vs: Steissi Kattelin eilen ohimennen fotosnaipperin sniikkailua tuolla steissillä ja kirosin puolestaan kun myöhästyi juuri kauniista kohtauksesta; eestin pojat olivat ajaneet auton siinä kaivokadun puoleisella seinustalla (= elielin terassin edessä) sivuun ja kännipäissään hiplailivat paikallisia tyttöjä, juurikin tuossa missä sittemmin nuo rakastavaiset vaipuivat uupuneina toistensa syleilyyn. Vastaiskuna väkisinhipluulle tyttö potkaisi virolaisherraa aika äkäisesti jalkoväliin - siitäkös se kuva olisi pitänyt saada.
Vs: Steissi Steissiltä pari sataa metriä lasipalatsille päin näin kerran kuinka norjalaiset skönärit alkoivat mitään kysymättä leipoa ahavoituneilla, suolaveden kovettamilla kourillaan -keskellä kirkasta kesäiltaa- finnougriblondeja, meijjän oman maan bööniä ! Friidut ei olleet moksiskaan - antautuivat käsittelylle se siliän tien. Katselin sitä hetken typertyneenä ja norjalainen sillinpyytäjä sanoi mulle -irstaasti hymyillen ja merkitsevin elein- englanniksi että: "Teillä on helvetin hullut ämmät tässä maassa". Loukkaavaa, paitsi gimmojen mielestä - ne vaan hihitteli tollekin lausumalle. Onneksi ne olivat selvästi jo täysi-ikäisiä - muuten olisin voinut ottaa turpani taas... Huhhuh... Olenkohan liian rajoittunut "henkisesti"? Edit: Tämä vain kommenttina edelliseen ja yleensä kuvaamaan steissin seudun meininkiä (jo pari vuosikymmentä takaperin). Toivon ettei offtopiikkini kamalasti loukkaa jotain herkkäpersettä.
Vs: Steissi Kirjoittanut: Ananias "Kattelin eilen ohimennen fotosnaipperin sniikkailua tuolla steissillä..." hui!!! onks meikä bongattu tuol mestoil vai??!? noh, eihä toi mitään stealth touhuu enää ookkaan, ku tolla julmetulla tykillä tosissaan sihtailee ja tulittaa väkijoukossa ympäriinsä!!! ...mut joo kyl tuol näkee noit kuvii kaikkialla, kokoajan, ja ehkä promillen saa talteen, hih pitäs olla katseohjattu kamera vartin puskurimuistilla, mutta kyllä tollakin pärjää!!?! p.s. tos tota tänpäivän satoo, hih, meitsiki näkyy luuhaamassa tos vikas kuvas
Vs: Steissi mukavia ruutuja on aina kiva katella jotku erottuu aivan edukseen mutta kaikki ovat hyviä
Vs: Steissi täs ois parit iltapäivän otokset ja sit toi eilinen piipaa-sarja :-| (...ai nii ja lisäsin tonne love-sarjaan yhen kuvan) ...hitto soikoon, yks mamma tuli sanoon et ei tollast hätätilannetta sais kuvaa, ku se on moraalitonta... ...mut jos mä kuvaan kaikkia ilmiöitä tuolla, ni pitäskö mun moraalisista syistä olla kuvaamatta ambulansseja??!? ...ja jos jätän noi kuvaamatta, ni pitäskö olla kuvaamatta spugeja, ku sekin on moraalitonta??!? kai mun sit kerjäläisetkin pitäs jättää rauhaan!!!...entäs sitten lihavat ihmiset, ja laihat, homot tai muslimit, ei kaits niitäkään oo moraalin kannalta oikein kuvaa??!? entäs lapset, tai naiset??!? tai työssäkäyvät miehet, puhumattakaan työttömistä sitten??????? ei hitsi, kai mun pitää luovuttaa ja ottaa kiltisti vaan kuvii noista Steissin alueen tolpista... vai onkohan sekään oikein!!!!!!! :-(