Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Steissi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana FotoSniper, 1 Huhtikuu 2009.

Vs: Steissi

Mil vitul D1X:ssä on täyskenno kun mun D2Xs:ssäkin on toi lelukenno ??

1. Vs: Steissi

DeeYkköset on tehty vanhaa hyvää aikaa millo kaikki oli niin paljo paremmin ku nykyää.

2. AnttiO

AnttiO Member

201
    0
    16

On siinä D1X:ssä ihan täysikokoinen DX-formaatin kenno.

3. Vs: Steissi

onx mua huijattu??!? toi dx kennohan on jotenkin snadimpi kun filmiruutu, höh?? (mut kaits toi ny kumminkin pokkarit pesee??) mutku noiden putkien millien piti kumminkin vastata filmikameran millei... höh, nyt mä en tajuu enää mitään :-(

P.S. ja just kun sain vikan osamaksun maksettua tosta 220 euron hinnast!!!

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

sua on vedetty höplästä ja saatanan kovaa

5. Vs: Steissi

Ei oo, kusettu pelkästää aikaa lujaa. MarsMars tikidaalisanastojen parii opiskelee.

6. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Kovaa. . Elämä on. .
    " elämä on vittumaiseks tarkoitettu",  -  paitsi niillä/meillä kauneilla ja rohkeilla
    /Jagman

7. Vs: Steissi

joo, woooihan vitalis!!! elikkäs toi Nikonin putkilo onkin sitten laajimmillaan suunnilleen viiskytmillinen!!!

hihhiii, ku oon sillä lähinnä klubikeikkoi kuvaillu (joskus oon kyl miettiny ku ei oo saanu koko lavaa mahtumaan ruutuun??!?) ja tosiaan ihan satunnaisesti ulkoiluttanu sitä, paitsi tietty nyt viime päivinä kun tilanne muuttu radikaalisti...

mut ei se mitään, näillä eväillä mennään, kyl tää täst, sori tää sekoilu :) elikkäs JukkaVee, se on kaits sit samankokonen kenno ku siin sun vehkees... mut joo, ohan täs ketjus tietty paljon ihan tähdättyjäkin laukauksiakin, hih, ei ihan kaikki oo lonkalt... ja joitakin tolla nikonilla otettujakin on seassa, mm. ne käsilaukkuvarkaan pidätyskuvat...

whooooi hitsi, mut on toi luomu-sihtaaminenki siistii, mut nyt ihan eri asenteella...

8. Vs: Steissi

Tunne lelusi.......  ;D

Mut seikkailu jatkuu!!!!

9. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

Juu, muista aina, että kamerasta riippuen se 50mm on 50mm on 50mm.
    Vaikka sulla olis aps, dx, fx, 35mm, 6x6, 6x7, 6x9, 6x12, 4/5, 8/10.... tai mitä ikinä vaan, niin 50mm on 50mm...

Hyvä muistisääntö. Helpottaa elämää.

10. Vs: Steissi

ai jaa,toisilla on DX kenno kokonaan käytössä, huonompiosaisilla sit puolet paskana, vai ??
    Mut Sniper, seriously, koeta järkätä itteles sellainen "lelukamera", paljon oot menettänynnä fiiliksistä kun jälki alkaa olla tota kliinistä "Digilookkia"
    joka mua oikeesti YRJÖTTÄÄ...  siks vetelen leicalla MV sotkua, on enempi "realistista".

11. Vs: Steissi

toi meteli tos vehkees on kyllä ihan mahoton: ain välil jengi hiffaa et meikä puuhaa jotain ovelaa... eikä tos vissiin saa sitä peiliikään ylös??!? mut joo, pitänee hoitaa laajakulmalinssi jossain vaiheessa, kyl se on ihan pakollinen ku salaa kuvailee!!!

täs on tollanen testausretki kyseessä; elikkäs kamerast värit veks ja asat 3200:aan!!! tulipas tollanen lauantai-illan raesoppa :)

...muutama lonkalt ja parit tähdätyt:

edit:hemmo-kuvaa säädetty

12. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

<SIZE size="350"]ooh</SIZE>

Oi, oivoivoivoi sentään... häntä aivan "oikeesti YRJÖTTÄÄ".

Kamalan hirveän vakavan kauhea kohtalo... oikeesti - onneksi ei sentään miesparka kärsi nälkää, ole neliraajahalvaantunut tai kuolemassa huomenna aivosyöpään ?

Mutta kuitenkin : Voivoivoi ja sääliä tynnyreittäin...

Nyyh...
    - Erska

13. AnttiO

AnttiO Member

201
    0
    16

Etkö lukenut linkin sisältöä vai etkö ymmärtänyt sitä? Vai enkö minä tajua mitä yrität viestittää?

14. Vs: Steissi

varmaan sekä-että, alkaa lähestyä taas toi "kuppi täynnä digiä" -vaihe, parasta että vaan laitan filkkaa  leicaan ja roltsikaan ja annan
    piut paut teidän digiongelmille ja kennosuhauksille. Kyl mä monta kertaa viikossa laulatan noita D2H:ta ja D2Xs:ää mutta niiden tuotokset
    (tai jätökset) ei kuulu tänne.

15. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Sä oot saatanan paljon parempi ?

16. Vs: Steissi

Saatanan paljon huonompi, mutta eilen tuli työn puolesta vedettyä, tällaista. Tartti todistaa että olin paikalla. ai niin ei toisten säikeisiin saa laitta omia, laitetaan pelkkä linkki.    www.123speedmodels.com&nbsp;   "Laakasalo GP", sivun puolivälissä.

17. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ethän sä VOI OLLA "huonompi" ... mitään tahi ketään...

Ja kuten joskus valehdellaan : Me ollaan kaiki ihan yhtä hyvät, arvokkaat jne... (Pahimmat paskapäätkin? Murhaajasadistipsykopaatitkokinkokokokänkö yhtä jeespoks kuin huippupröökuvaajat ja niin poispäin ?)

Tää on oftopikkia mutta:
    Harmittaa kun oli kakruna hienoja toisen maailmansodan jenkkihävittäjiä polttomoottorilla, ne oli siimaohjattavia.
    jostain faija oli hankkinut. Upeesti pörräs. Ja komeen näkösiä !
    Jossain vaiheessa sitten ajattelin että ne on vähän juntteja kun oli siimat ja sellaset ja viskasin isoon tölkkiin.

- Erska

Edit: Aivan ihania kaikki "steissi" -kuvat ... IHAN KAIKKI !!!!!!!!!!!!!!!

18. Vs: Steissi

hihii, kaikest mun kamerasekoilust ja offtopicista huolimatta, homma jatkuu!!! ...täs jotain tält iltapäivält:

19. Vs: Steissi

lisää matskuu, elikkäs parit sadefiilistelyt ja jotain eilisii sormiharjoituksia: