Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Steissi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana FotoSniper, 1 Huhtikuu 2009.

Vs: Steissi

....

1. Vs: Steissi

....
    edit:kuvaa säädetty

2. Vs: Steissi

Rage Against the Machine!!! ...or whatever you got???

3. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

"Machine" -sarja on hyvä.

Toivottavasti jatkat tätä "Steissi" -kuvasarjaasi, haluan nähdä sen kehitystä vielä pitkään. Kehitystä tulee, väkisinkin.

Kertoo paljon paikasta, jossa olen paljon joskus kokenut - hyvää ja vähemmän hyvää.

Paikka on muuttunut hemmetisti siitä mitä se oli kun olin itse lapsi, teini jne, vielä pitkäänkin.

Ei ollut ennen tuollaisia vartioita, mutta oli sinisheriffit, jotka saattoivat turhaankin innostua pieksemään, meitä mukuloitakin.

Aika aikaansa kutakin...
    - E

4. Vs: Steissi

tää tyyppi jaksaa taistella ja pitää näköjään ton koneen käynnissä!! ...ja tuottaa siinä samalla sisältöä tähän ketjuun; noiden viimeyönä otettujen kuvien stara siis taas vauhdissa, tänään iltapäivällä... Fight the Power!!!

edit:kuva lisätty

5. Vs: Steissi

"Ja kolme tablettittartsania kiusaamassa viatonta junamatkailijaa..."  ;D

Ketjun nimestä huolimatta hieno sarja.
    Nähtäväksi(?) jää mihin johtaa

6. Vs: Steissi

jaahas, kytät oli tänään vaihteeks ihmisystävällisellä asenteella liikenteessä; tervetuloa Stadiin!!!

7. Vs: Steissi

??!?

8. Vs: Steissi

ei saa jäädä tuleen makaamaan, inshallah...

9. Vs: Steissi

No niin kohiseekohan nytkin, mun steissikuvat parinkymmenen vuoden takaa, muotijutusta, kuvan on "tuunannut" mun frendi RIIPINEN
    eimahtunut yhdellä skannilla, joten ylä ja alapuoli, kiitos!
    taidankin laittaa tonne toiseen...

10. Vs: Steissi

tossa vastineeksi vähän nykymuotia; tosin, tosta Tolstoi-junastahan noi vissiin tonne Steissille tupsahti....

11. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Ilahduttavaa, rentoa dokua. Jatka vaan. Mä diggaan.

-erska

12. Vs: Steissi

ai nii, täs vielä noi viralliset juna-tatjaanat....

13. Vs: Steissi

Ihan on muhevaa jälkeä, vielä kun ottaisit tuon "saturaatiosäädön" haltuun ja annostelisit väriä tilanteen mukaan. melkein MV lookista tuonne kirkuvaan överiin, sitten olis se minusta siinä...

14. JPu

JPu Well-Known Member

5 484
    225
    63

MInäkin muistan ajan kun steissillä roikkui 200-400 nuorta ja pisti turpiin kaikkia vähänkin erilaisia ihmisiä, vanhoja ja nuoria. Yleensä oli vain pari pelastavaa poliisia jotka joskus yritti hilluvaa nuorisomassaa saada rajoitettua... Siis oli aika kun maassa makaavaa potkiin isommalla porukalla joka päivä ja verta näkyi steissin nurkilla kusen seassa aina kun kautta kulki. Ihan saatanallinen tuo alue oli joskus 1975-85 luvun paikkeilla.

Samoihin aikoihin jengit tosin tappeli yleisesti muuallakin, esim Eiran-jengi tappeli Kallion-jengiä vastaan ja välillä ihan rauhassa kun poliisi ei joka paikkaan ehtinyt, eikä edes halunnut mennä... Myös jakomäki/Kontula-akselilla käytiin verisiä taisteluita joissa jopa välillä joku kuoli.

15. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Niinpä,
    ei ne vanhat ajat aina niin järin kultaisia olleetkaan.

Jokaisella ajanjaksolla omat kirouksensa?

Ei ollut tarkoitus loukata poliiseita, eikä muitakaan.
    Edes nuorisoa.

Muistan nuo "jengifragis" ajat.

Olin itse niin nössö että maalailin vain tauluja ja piirtelin sarjakuvia jo silloin kun -joidenkin mielestä- kuuluisi pojannulikoitten otella verisesti.
    Joskus joku apinaihminen innostui tyrkkimään (rauhaa rakastavaa) minuakin.

Meitä on niin moneksi...

Onkohan tässsä nyt ymmärretty jotain väärin, se on täällä niin kovin usein esille tuleva ilmiö ?

Heippis!
    Hyvää ja rauhaisaa illan jatkoa!
    Toivottaa:
    Kaikkien vihaama ihmishylkiö. (Ampukaa minut saatana, mutta lopettakaa parjausviestien lähettäminen ja muukin lapsekas kiukuttelu, en ole teidän amatöörikuvausräpsijöiden messias, minunkin hermoilla on murtumispiste jossain vaiheessa... aika lähellä jo on. Näin pikku vinkkinä kaikille viksunaamaisille näsäviisastelijoille).

Antakaa minun olla RAUHASSA !

16. Vs: Steissi

>>verta näkyi steissin nurkilla kusen seassa aina kun kautta kulki. Ihan >>saatanallinen tuo alue oli joskus 1975-85 luvun paikkeilla.
    heh, noihin aikoihin tuolla sitä usein kovisteltiin, ja kun asemapoliisit tyhjens mestaa, äijillä oli kioskihallin poikki vedetty köysi, jolla ne puski nuorisomassoja kohti ulko-ovia :))) oi niitä aikoja... tulee suaven tuoksu mieleen kun muistelee...

...joo kovasti tota kuvankäsittelyä pohdin... nää kaikki on aika luomuja ollu tähän mennessä, kun ei oo keksiny mistä alottas... toi saturaatio-osasto pitää tutkia seuraavaks...

tällasta osui tänään; toi pulukuva ei oo ihan skarppi näköjään, mutta paan sen silti...

17. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Hyvä sarja. Katsoin mielenkiinnolla. Kiitos.

18. Vs: Steissi

Ihan offtopic: Ihmiset on valittanut että kellot näyttää väärin, siis noi kankaaseen maalatut suojakankaiden kellot...
    Uh Huh, anna mun kaikki kestää...

19. JPu

JPu Well-Known Member

5 484
    225
    63

Körtit on sika hyvä kuva!! Mun mieleen :)

ps. Mulla oli aina brylgream ei niinkään suave, se oli jotenkin liian jäykkää ;)