Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Steissi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana FotoSniper, 1 Huhtikuu 2009.

Vs: Steissi

>>Pitäisikö muuten keskimmäisen kuvan nimi olla Lust eikä alimmaisen, sillä ruskeapaitainen mies selvästi hamuaa kumartuneen kaverin ahteria...

Hihhiiiiii, joo vois ollakin, muttei voinu muuta ku ois noiden kuvien runolliset nimet loppunu kesken....

mutjoo, tein tänään pitkäst aikaa tollasen tiedusteluhyökkäyksen tonne etulinjaan ja on se lumipommitus osunu näköjää toho Steissiinki!!!

ja sit bongasin sielt tollasen Ihan Oikeen Valokuvaajan, lieneekö laukkulaisiiiii???

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 065
    113

Mukavan talvisia kuvia tsadista,eikös itiksessä pyöri joutavannäköisiä reippaita miehiä lumitöihin?

2. hannu523

hannu523 Well-Known Member

2 642
    532
    113

Ei eläkeläisiä töihin saa pakottaa ;P
    Fotosniper alkaa päästä vauhtiin. Hienoa

3. pb76

pb76

777
    0
    0

Johan näitä onkin vähän odoteltu, toivottavasti tästä saadaan taas pikkuhiljaa nauttia päivittäin :)

4. Vs: Steissi

....

5. Vs: Steissi

>>toivottavasti tästä saadaan taas pikkuhiljaa nauttia päivittäin :)

ei ehkä iha päivittäin sentään, saa nähä, jos ny pikkuhiljaa jotai...

mutta nyt tuolla on noiden meikäläisen idolien yhteisnäyttely pystyssä 27.2 asti... hmmmmm, jotain tollasta ovelaa asetelmaa koetin hakee siitä, mut en tiiä onnistuko??

6. hannu523

hannu523 Well-Known Member

2 642
    532
    113

Onnistui !

7. Vs: Steissi

Olisko jo uutta kuvaa?

8. Vs: Steissi

jooh, varmasti tulee jatkoa!!! Ja on ihan sikahyväfiilis lähtee taas tonne mestoille jatkamaan/tekemään uutta projektia, mutta kuvio menee vaan ny sillee että toi mun Nikon D1X on nyt lopullisesti jossain autuaammilla kuvausmailla...Ja nyt mun siis pitää löytää uus Nikonin runko, ja vitun halvalla koska rahaa ei oo!!! elikkä saa tarjota Nikoneita, mitä vaan tietty, mut jotain järeetä tyyliin D2X oon miettiny jos sopuhintaan löytys??

Mutjoo, ihmettä ootellessa tässä muutama tuolta arkiston kätköistä löytyny otos... heh, eniten itse tykkään tosta feissarikuvasta koska jouduin tarkkailemaan sivusilmällä 9 minuuttii sitä tiukkaa keskusteluu ennen kuin nappasin ton hetken :)))