Vs: Steissi jesh!!! sainpas käsiini tollasen wanhan filmisovittimella varustetun tasoskannerin ...ja oon tässä joutessani sitä ihmetellyt noiden vanhempien filkkojen kanssa... mut enpä tiedä sanoa mitään tosta sen jäljestä??!? ...kyl tol nyt jotain rakeita saa esiin kaivettuu, mut pitää viel noit säätöjä hioo ku ehtii.... mut täs ois lisää tällast skannailuharjoitusta: tää on kans tost samast rullast ku noi edelliset kuvat tosta Steissin veteraanista; elikkäs kuva perustaksijonoilusta loppuvuodelta 2007......... (Nikon F2/IlfordXp2)
Vs: Steissi ...taisin silloin viime miitissä hehkuttaa tota mun seinällä olevaa puoltoistametristä vedosta tästä kuvasta... mutta koska en kovin hyvin osannut selittää, ni ehkä tää kuva kertoo paremmin millasesta virityksestä olikaan kyse??!? edit:hmmm, ei toi siis enää vähään aikaan oo ollu seinällä, nyt siellon vaihteeks vähän hempeämpää settii ...alko jo vähän ahistaa koko mesta...
Vs: Steissi voi tätä murheen päivää!!! rakas Steissi meni rikki :-( ...oli vissiin kertyny liikaa painetta ja sen kolkytluvulla korjattu valtimo ei enää kestäny ja se bragas tosta pääoven edestä, vielä just tosta körttien valvovien silmien alta... no olihan se urheasti kestänytkin kaikki sodat ja pommitukset, ehkä se ei vaan enää jaksanut katella tätä nykymenoa... edit:sille olikin tehty ohitusleikkaus asematunnelin rakentamisaikana ja sieltä se sit hajos...
Vs: Steissi olin todistettavasti palmujen alla minäkin... vai miten se Pälsi kuvatekstissään sanoi....noh, täs joku arkeologien esiinkaivama otos tuolt meikän arkistost.... ei hhwitzi, tää Steissi-kuvaläjä on iiiiiihan liian iso suo poljettavax... eeeeei hwaaaaaaan mitenkään jaksa penkoo...... mut jos ny jotain kesän satoo tuolt kumminki kaivais.... hmmmmmm, täs on ny joku varjotestaus.....
Vs: Steissi hmmmm, täs taas jotain tuolt steissi-projektin arkistost... hwiddu ku ois tarpeeks tota valoo ni tykittäs lisää matskuu...
Vs: Steissi Mahdotonta tietää toisen päätöksien syitä, Fotosnaippis varmaan vastaa itse , kunhan ehtii ja haluaa ? Meinasin kysellä viime "miitissä" samaa mutta koko miitti oli niin paska, että lähdin heti Anselan jälkeen himaan - enkä jutellut viikkoon mitään mistään asiasta kenellekkään, suullisesti. Syy paskaan miittiin (tai siis miitin paskuuteen, omasta mielestäni, ihan subjektiivisesti vain) ei ollut -niiden lisäkseni kolmen- läsnäolijan, vaan oman skeidan kondikseni. Läsnäolleet -muut ihmiset- olivat aitoja herrasmiehiä ja kaiken kunnioitukseni arvoisia, kaikin tavoin ja kaikilla mahdollisilla määreillä mitaten. Ehdottomasti näin. Kippis ! Joskus oli maininta joistain väkivallalla uhkailijoista Steissillä, olisiko se yksi syistä lopettaa tai keskeyttää Steissin dokumentointi - mene ja tiedä ? Lisäksihän kuvantekijät (jotkin ainakin) haluavat joskus hieman muuttaa kuvauskohteita ja jopa kehittää jotain uutta näkemystä harrastukseensa / työhönsä. Kaikille kun ei riitä esim. oman kakkaamisensa (tämä EI nyt tarkoita Higginsiä, joka kuvaa myös jumpoja ja vaikka mitä) tai partaturpansa jatkuva taltiointi (tarkoittaa minua). Mutta jos jotkut Steissin kriminaalit piridaijjut olivat vaarana Fotosnaipperille, oli jepulista ottaa etäisyyttä. FS kun on kelpo kundi ja sellaisten kyllä sopisi säilyä kauan hengissä. Tärkeintähän - kuitenkin - on Snaippiksen kondis ja sitten vasta hänen meille tarjoamansa ilmainen kuvanautintojatkumo ? Mutta nasta ketju ja toivon jatkoa tälle joskus. Kai se Fotosanaipperi vielä tulevaisuudessa dokumentoikin tuota (kaikille suomalaisille niin kovasti rakasta) mestaa, uskoisin ... ¨¨¨¨*¨¨¨¨*¨¨¨¨*¨¨¨¨ Itse olen ollut lähettämättä viikottaisia kuvatulviani osaksi siksi, että se on niin turhaa; Kukaan ei kuitenkaan sano yhtään saatanan sanaa mistään kuvasta. Kaikki vain odottelevat että se oma pikku kuva saisi "kivan" ja ihQun kannnustavan kommentin, jotta sitten voi taas suupielet virneessä juosta kuvaamaan seuraavaa helvetillistä auringonlaskukuvaa. Ja lähettää se tänne tai toiseen sähkökaveripiiriin ... sydän pamppaillen -kauheasta jännityksestä- odotellessa mahdollisia IHANAN lipovia kommentointeja. Sellaisia kommenteja, joita nettiseksikkäät hunajakielet saavat osakseen - oli kuvat sitten mitä vaan . Olipa ihme aamunavaus ... no tänä yönä on tehty nukkumatta taas paskaa "kuvataidetta" - jota EI esille laiteta ! (Olenkohan tullut "hulluksi ) Sellasta on "netti". - Erska Ps.-edit: Tässä ei sitten ollut mitään suoraa tai vihjailevaa haukuntaa ketään kohtaan, joten ei tarvitse kenenkään -TAAS- loukkaantua ja alkaa vaino-operaatioitaan kyhäilemään ... huhhuh ... Mä nimittäin rakastan teitä kaikkia, ihan kaikkia ... Edit: Parit typot.
Vs: Steissi Tossa oot ihan oikeassa ja allekirjoittanut on varmasti kantava voima ja esimerkki kaverista joka katsoo mutta ei kommentoi. Kommentoinnin puutteen syynä kohdallani on paljolti arkuus antaa negatiivista palautetta ja pelko tuoda esiin omaa ymmärtämättömyyttään toisten mielestä erinomaisista kuvista joista ei itse tajua ei sitten mitään. Otan kommenttisi rohkaisuna tuoda esiin oman näkökantani vaikka sitten tyyliin v***u tästä mitään ymmärrä.
Vs: Steissi >>>>Miks tää loppu? It ain't over 'til the fat lady sings koht ehkä tulee uutta matskuu. saa nähä, mut täs ois jotain dioja alkutalvelt, pikkuviallisella Nikonilla ennen huoltoa... valotukset piti laskee kaikki yli sekuntiin, (pisimmät 8s), kun kolmenkymmenen vuoden jälkeen alko kameran mekaniikka jumittaa noil keskipitkil ajoil...
Vs: Steissi jihuuu, kesä alkaa puskee päälle, koht joutuu taas lähtee liikkeelle, saa nähdä, jos huomen vaik miittireissulla Vltavan kulmil jotain sais talteen!!! mut uutta ootellessa viel jotain arkistojen "aarteita" haukuttavaks:
Vs: Steissi Hienoja tilanteita ja jännitteitä näissä, vaikka vähän rauhattomia onkin. Pitäisikö muuten keskimmäisen kuvan nimi olla Lust eikä alimmaisen, sillä ruskeapaitainen mies selvästi hamuaa kumartuneen kaverin ahteria...