Vs: Steissi Tämä "stroll3.jpg" on kyllä hemmetin hyvä. Mimmi ja äijät pälisee sivulla jotain. Mainio.
Vs: Steissi >>Millä sä ton mosaiikin teitkään? toi on tehty ton Digikuva-lehden messissä tulleen Mazaika-ohjelman demolla ja siinä on koko, ym. rajoituksia, joten tossa on ihan vaan ton idean testi kyseessä... hmmm, mitenköhän noita pitäs duunaa... oon kans yrittäny duunaa Photoshopilla sellasia isoja kollaaseja, mutta kone menee niistä ihan polvilleen..., hmmm??!?
Vs: Steissi elikkäs ku duunasin ton ekan, siihen piti valita tollanen allaoleva kuva pohjaks... (väänsin siihen hulluna lisää noita värejä) ...sit vaan piti osottaa toi tuhannenkuvan hakemisto kehiin ja kone arpoi kuvat kohdilleen... (...oon tässä tota tulevaa koetta varten kasannu noita Steissikuvia samaan hakemistoon ja kyl noit jo niin paljon löytyy, et seuraavassa mosaiikissa pitäis laadun olla parempi....) mutta rajoituksista huolimatta, niiiiin hauskaaaaaaa
Vs: Steissi huh. täällä siis on joku muukin. mikä se meitä valvottaa? ei ainakaan energiajuomat. just ku olis menoja, no mennään siinä kunnossa ku ollaan.
Vs: Steissi ...kaikki ei haluu jostain oudosta syystä kuviin??!? jospa ne vaan luulee, että se kamera varastaa niiden sielun!!! (ehkä se varastaakin, ja koht mun Nikonissa asustaa tuhansia kummituksia, huuuuuuuuuuuu) edit:kuva poistettu
Vs: Steissi Kaikella kunnioituksella hienoa ketjuasi kohtaan, mutta mun mielestä tää kuva on kohdetta halventava ja sellaisenaan nettifoorumeille kuulumaton.
Vs: Steissi >>>kuva on kohdetta halventava tähän ei voi sanoa mitään... kaikki on kiinni kontekstista ja kokonaisuus pyhittää keinot... vaihdoin pois sen johdattelevan nimen, mutta kuva on sama ja se oli myös taannoisessa fotomaraton-setissä messissä (niinku toi allaolevakin)... valokuvaamiseen liittyviä kommentteja tulee tossa touhussa päivittäin, käsketään tunkea isoja esineitä milloin mihinkin, ja perseeni ois tässä vaiheessa ihan saatanan kipee, jos olisin niitä kaikkia noudattanut!!!
Vs: Steissi No joo, onhan tuo halventavuus aika vaikeaa määrittää kovin yksiselitteisesti varsinkin kun on tällaisesta dokumentäärisestä kuvauksesta kysymys. Hyviin tapoihin vaan on ymmärtääkseni kuulunut olla esittämättä selkeästi tunnistettavissa olevia ihmisiä tilanteissa jotka saattavat olla heille myöhemmässä yhteydessä kiusallisia. Et kai itsekään haluaisi omaa kuvaasi tänne vastaavassa yhteydessä esille tuotavan. Noloja tilanteita kun on kuitenkin useimmille täälläkin oleville kuitenkin sattunut, myös julkisilla paikoilla. Siitä olen kyllä eri mieltä että kokonaisuus pyhittäis yhtään mitään. Varsinkaan tälläisessa kontekstissa. Tuo vaan on yleensä heikko perustelu harkitsemattomuudelle. Vaan jokainen tekee niinkuin lystää. Ennemmin tai myöhemmin me kaikki kuitenkin maataan niinkuin ollaan pedattu.
Vs: Steissi joo, otin sen shokkikuvan veks... pitää vissiin noit pahimpii pommeja vähän säästellä... mut hyvä meininki, ja homma jatkuu
Vs: Steissi Mainio ketju! Kuvissa on elämää kivasti ja karustikin. Vois ite mennä vaikka mv:t vetäsemään tonne joskus, ja toivoa ettei saa dunkkuun. Kameran maastovärjäys vois olla avuksi, kun nyt siinä hohtaa tollanen muovihopeahirvitys.
Vs: Steissi Jihuuu!!!! koht alkaa olla flunssa hallinnassa ja pääsee sihtailemaan tuoretta matskuu >>>Kuvissa on elämää kivasti ja karustikin. jesh, kaikkee tohon linssin eteen aina välillä osuu ...mut tossa viel jotain tuolta arkistojen uumenista syksyn piristykseksi!!! edit:kuva poistettu huonouden johdosta
Vs: Steissi nonii..... toi Steissikuvaus homma meni sit kumminki överiks... elikkäs tuli otettua se yks ratkaiseva kuva liikaa, jä jotain ruotsalaista terästä on kuulemma tulossa kiitokseksi... nyt ei tee mieli notkua tuolla mestoilla ilman kättä pidempää...mut vitut siitä!!! pitää vaan pitää toi jalusta messissä ni saa pidettyä noi retaleet loitolla ...oon tossa kuvaamisessa muutenkin vetämässä vähän henkeä, joten hillitöntä tulitusta Steissillä ei oo luvassa, mutta on tuolla vähän tullu fiilisteltyä dian ja mv:n kanssa... saa nähda mitä noist tulee........... mut täs ois kumminkin jotain vanhempia muisteloita.... voih:-( mitähän tälle kaverille kuuluu nykyään??? ei oo näkyny Steissillä ainakaan vuoteen??!? (Est:illä oli kans joku kuva täst tyypist??!?) ...nää kuvat on joulukuulta 2007...