Vs: Steissi hihhiiiii, menee noi jutut välil vähä turhan vakavaks... mut on tossa tullu esiin oikeesti tärkeitä pointteja!!! hyvä vaan et jengi miettii oikeesti kaikkii noit juttui, muutenhan millään ei olisi mitään merkitystä... noh, otin mä kuvankin tänään, kun hetkeks pistin ne maalausvehkeet syrjään
Vs: Steissi huokaus... Edit: Ja mikä saatanan vänkyttäjä se sinäkin olet - perkeleen "cee". Alkaa kohti ihan oikeasti vituttamaan nämä turvansoittajat täällä. Joka helvetin pusikosta tollasia nyt pomppii... Koko kielenkäyttökin on täysin sekavaa puuroa, josta ei meinaa saada mitään tolkkua. Ihme kuumalervoja. Onko johonkin helvetin peikkometsään saatu uudet nettiyhteydet ja lanseerattu uusi harrastus, valokuvaus ? Niin että sen verran vielä jotta haista sinä vitun räpätäti paska. Jälkeenjäänyt tollo. Perkele ! - Erska
Vs: Steissi Suosittelen että tosta vois tehdä sarjan. Tai mistä mä tiedän vaikka oot jo tehnyt, mutta siit sais ihan näyttelynkin. Kaikki tunnistaa tuon seinän kuitenkin ja monenlaisia kasvoja siihen kyllä on mahdollista saada eteen
Vs: Steissi Jos noin pahasti alkaa vituttamaan ei SINUN täällä pakko ole olla. Itseasiassa aika säälittävää ettei osaa suodattaa muiden kirjoituksia.
Vs: Steissi Sanoo nettiotus, jonka ainoa anti on ollut pelkät henkilökohtaiset vittuilut. Ei mitään kuvaa, ei mitään pohdintaa muiden kuvista. Vain vittuilua. Turhinta kuonaa. Pyydän että ilmoitat oikean nimesi, minulla on sinulle jotain henkilökohtaista kerrottavaa -tapaamisen merkeissä Mutta... _itse asiasta_ olen kyllä aika lailla samaa mieltä. Tällä kertaa tämä meni liian pitkälle ja on aika alailla turhaa. Käyn hakemassa tämän takaisin. En osaa sanoa kauanko tämän takaisin hakeminen kestää mutta ilman tätä en takaisin tule. Ja ketjun kuvaajalle esitän anteeksipyynnön tästä asiattomasta törppöilystä. - Eero
Vs: Steissi Ha ! Yhteen aikaan kiikutin aina välillä mukana varsin pitkälaippaista moottorisahaa. Sain duunista lainaksi omien polttopuiden pätkimiseen. Keskustan raflojen portsarit nauroivat välillä mulle (ja mun sahalle) - "että kyllähän tolla terassilla tilaa saa, mutta jätetään silti narikkaan". Riitely on hyvä osata katkaista. Pitkäkaunaiset ihmiset ovat omituisia. Hauska kuva. Toi sun projekti etenee niin mukavasti ja tuottaa (vähintäänkin) hienon kuva-arkiston, jota voi käyttää monellakin tavoin. Ja arkipäivän dokumentaatioita ei oikeastaan voi olla tarpeeksi, ihmisyyden kaduilta. Paljon mahdollisuuksia näen tuolla saralla ja tässä jatkumossa. - Eero
Vs: Steissi No kiitos - samoin. Herra vaihdokas. Aina yhtä kohtelias. Tänään ei ärsyttäminen onnistu. Kaikkea hyvää. - Erska
Vs: Steissi Voiskohan foorumin alaotsikon muuttaa? "Kameralaukku - valokuvausta ja vittuilua" olis osuva.
Vs: Steissi hehheee "Kameralaukku - valokuvausta ja vittuilua"... hih, ei tällanen "keskustelu" ainakaan mua haittaa, päinvastoin, on ihan kivaa seurata kun jengi purkaa paineita!!! ...toisaalta se tietty vähän vie huomiota pois itse valokuvaamisesta, mutta hauskaa silti!!! (alla oleva kuva on ammuttu haaskalta, huomaa juustonaksut)
Vs: Steissi Miksi pitäisi esitellä kuvia? Miksi pitäisi pohtia muiden kuvia? Pitäisikö sun kuvia komentoida, siinä ei ole paljoa muuta kuin ctrl+c ctrl+v, reippaassa käytössä.. (noin tulihan niitä kaikkia nyt sitten komentoitua kerralla).
Vs: Steissi Pyh, roskatekstiä. Armosta huvikseni -vielä- vastaan että tuntisit saavasi jotain vastakaikua horinoillesi. Kaikille onkin mukavampaa, kun et tosiaankaan liikoja yritä "pohtia". - Tai ainakaan esittele kirjallisesti niiden laihoja tuloksia. "komentoitua kerralla" - oli kyllä kovasti urhea yritys -henkiseltä rääpäleeltä. Koska olet varsin selkeästi hyvin yksinkertainen, ns. typerys. Heipä hei taas skididaiju... komentoimisiin
Vs: Steissi Otas nyt vittu erska kamera käteen ja painu steissille näyttään esimerkkiä ja lopeta toi jollotus. lapsellista...
Vs: Steissi Nää on näitä... jos jää alakynteen, niin näytä omas juttuja. Lapsellista sekin. V****. Ja muuten, yleisesti. Lopettakaa toi näsvääminen, ettei tartte suht. herkullista ketjuu lukottaa.
Vs: Steissi Totta. Kuvaketjuakin sotkettu nyt ihan liikaa. Penskamaista kiukuttelua. Nyt lopetan. Hyvää yötä ja kauniita unia - Ihan kaikille. -Erska
Vs: Steissi huomenna tulee mun oma ketju steissistä taas, ei tartte tulla sniperiä sotkemaan. negat jo tossa kuivuu.Suosittelen muillekin ( omaa satsia)
Vs: Steissi Mä kirjoitinkin just' samaan aikaan ja lupasin(-kin) lopettaa... - Ei kaikki ole aina V******n vikaa, minäkin olen ... no ... olen mitä olen... Älä lukitse tätä. Mä olen syvästi katuvainen ja pahoillani. Hirveää, mihin olemme -vihoissamme- laskeutuneet - täällä on pimeätä ! Huhhuh -E - Vielä kerran : Anteeksi
Vs: Steissi Ööh? Melko hämmentävää spektaakkelia tarjolla tämän 'keskustelun' osalta. Kuvista sen verran, että katukuvaukseen mun mielestä kuuluu/toimii paremmin mustavalkea.