Vs: Steissi hehhee, hittosoikoon JukkaVee, toi sun kuva on just hieno ajankuvauskuva!!! ekaks kelasin sitä nättii postikorttityyliä, mutta toi loota tornin päällähän just kertoo täst hetkest ja tekee tosta kuvasta jotenkin absurdin... hittto soikoon se rumentaa tota taloo, mut joo, pitää sihtailla jossain vaiheessa niitä "kansikuvia" siihen kirjaan tai mihin näit ny vois miettii... mistäs se on muuten otettu?? oon tosta kuvakulmasta yrittäny miettii...
Vs: Steissi Kirsin Joogastudiosta vikasta kerroksesta... Se sun kansikuvas on just toi tossa ylhäällä, seinälle vaan tekstit, ihan kun olis graffitti sprayattu. Kyllä joku noista skedehemmoista sen sulle tempasee..
Vs: Steissi täs on tota tän päivän saldoo; parit mv-fiilistelyt ja jotain muita otoksii... onks ne sit mistään kotosin on sit siellä katsojan silmässä... jotenkin oli sellanen seesteinen olo kuvatessa, eikä tullu kovin montaa turhaa ruutua, hmmm... mut joo, päivä kerrallaan...
Vs: Steissi Viimeisin stadilaiskuva on hieno (ilman sentimentaalista osanottoa, kuvana, siis. Kivoja (hyviä) - taas. Ja ihan "seesteisiä". Elämää, eikä turhaa katkeran kaunaiskiukkuista höpinää ja vaikka maljakoiden asettelua tai omakuvia. Tänne tarvitaan tätä. - Eero
Vs: Steissi Olipa sulla pirun hyvä päivä, kohteiden suhteen, tai sitten kehityt harppauksin, sanon mä. / Jagman
Vs: Steissi Sinulla on kapea lukutaito, kun et huomaa samalla mainitun omakuvia, joiden ottaminen on hänen lempiharrastuksensa.
Vs: Steissi Madonna bongattu yllättäen Steissillä, tää kuva kyl täytyyy lähettäää Iltalehteeeeen!!!!! (hittosoikoon oli jengii liikkeel, ei meinannu sekaan mahtuu) >>tuolla ylimpänä on mun broidi whoooiiihan whitalis... hihhiiiii, hieno tyyppi, vähä kyl katoinkin että ootkos vieny Leican kaniin ja vaihtanu alaa!!! ...jotain samaa näköö teis kyl on havaittavissa...
Vs: Steissi kaikkea muuta voi kaniin viedä muttei mustaa leicaa. sit olis vähä ku alasti tai munaton...
Vs: Steissi noh, ollaanpas sitä vakavia ...ei tää niin vakavaa touhuu oo, et mitään tarttis sulkee pois, mut onhan toi kaikki niin totta!!! ...mut ku mä en sisällä valojen kanssa jaksa luuhata, ni täytyy niiden maljakoiden sijaan odottaa että noi ihmiset tekee sen asetelman ja nappaan sen kuvan sitten... mut parempia aikoja odotellessa, täs viel parit tält päivält, ja toi vika on siis kaikille vakavamielisille synkistelijöille!!!
Vs: Steissi Tää Sniperin genre "Street Snapping" eli katukuvaus on olennainen osa urbaania valokuvausta, joka kuvaushetkellä ei tunnu miltään normikatsojasta, koska se näkee sitä koko ajan. Pointti onkin siinä että normikatsoja unohtaa näkemänsä ja seuraavan päivän, seuraavan vuoden, seuraavan vuosisadan näkymistä tulee niitä uusia "normeja" jotka taaskaan ei tunnu miltään. Kameralla ei ole tunteita, mutta sillä on muisti, ja se tekee "roskimiselta" tuntuvasta asiasta tärkeän. Se tärkeys muodostuu ajan kuluessa, ja siitä, kuinka terävä havainnoitsija on painanut nappia. Sniperi on terävä havainoitsija, jolla on sitäpaitsi huumorintajua, nyt alkaa olla myös muodon ja komposition tajua.. Anna palaa Sniperi... (Ihan noin kehotuksena, ja varojen mukaan, voisit ajatella toista runkoa johon nopeasti skarppaava pitkä lasi, voisit napsia detaljeja. ei tarttis kipitellä niin kauheesti ympäriinsä, joku 85mm 1,8 D sarjalainen toiseen croppirunkoon käytettynä aukolla 2, vois tehdä ihmeitä sun stooriin)
Vs: Steissi Et oikein ymmärtänyt viestiäni. Sitä on - juuri nyt - liikkellä. Tunnen minä taiteesta jotain, yli yksitoista vuotta eri opinahjoissa sitä opiskelleena ja yli kaksituhatta öljyvärimaalausta -ym. tekniikoita lisäksi käyttäen- tehnyt. Ja teen yhä -joka päivä. Mutta minä olen vaatimaton mies, joka ei halua esittää suuremmin itseään saati kykyjään. Arvostan myös ns. "neroja" - He ovat antaneet meille lahjoja , joiden arvo ei ole millään valuutalla mitattavissa, tai niihin edes verrattavissa. Alappas nostella vaikka pallomereen uutta keskustelunavausta taiteesta. Pääset yrittämään pätemistä. Mutta turhaa on alkaa opettaa ankkaa kellumaan ? Heippa, E.
Vs: Steissi noh, kun tän homman sitten näköjään täytyy olla suurta Taidetta, otinpa mäkin tossa iltapäivällä noi pensselit tonne messiin, kun mikään muu ei enää riitä...
Vs: Steissi ja savu nousee sieraimistaja tuli lyö korvista, kielikin on kaksihaarainen kuten kyyllä... Jee.. Antaa palaa,veikot !
Vs: Steissi höh, joo, on kyl ihme touhuu??!? porukka riitelee jostain jutuista jotka merkitsee eri juttui eri tyypeille... noh, minkäs teet... mut tähänmennessä ihan kaikki on ollu oikeessa, kun kumminkin se taide tai taiteellinen vaikutelma määrittyy itsekunkin päässä eri tavalla... ja tietty sitten se katsoja saa tehdä oman tulkintansa... ...ei mul tähän oo mitään sanottavaa, mut noi Steissin tyypit haluu heittää jonkun kommentin tähän keskusteluun: