Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Itis pikana ns. ajanvietto kuvaamista

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 22 Helmikuu 2008.

Toisten taidetta ja naamoja pitkänä...

1. Vs: Itis pikana ns. ajanvietto kuvaamista

Niinhän se on kun toisten taidetta esiintyy, että toiset katsovat eivätkä ajattele ja toiset ajattelevat eivätkä katso. Sitten kaikki antavat asiantuntevan julkilausuman. Tämäkö oli kuvakokonaisuutesi kantava ajatus? Ekana olevan putken pintarakenne on mukava, siitä tulee mieleen virvoitusjuoma....

2. Vs: Itis pikana ns. ajanvietto kuvaamista

Hyi helevetti, tuonne pitäs päästä käymään.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Itis pikana ns. ajanvietto kuvaamista

Jos tämä on olinaan kuvasarja, niin on huono sellainen.
    Valitaan kuvakulma, jolla tehdään toisten tekeleistä huonon näköistä taidetta.
    Alimmaksi liitetään kuvia muka ihmisten reaktioita, jossa käytetään vielä naaman venytystä oman mielipiteen vahvistamiseksi.Sitä paitsi mummon kuva on laajentunut.
    Ei, tämä on todella huono.
    Eikä perusteeksi riitä, että hain tällaista provosoivaa osioita.
    Kyllä tämä on valehtelua kameran kuvakulman ja mahdollisuuksien avulla.
    Ja siinäkin epäonnistunut ja huono yritys.
    Ja jos perusteena käytetään provosointia, on sekin epäonnistunut yritys.
    Kyllä tässä on yhdistetty sarja epäonnistuneita otoksia ja liitetty ne yhteen toivoen, että niistä muodostuisi joku ehjä ja ilmaisullisesti hyvä kokonaisuus. Mutta jos monta huonoa kuvaa yhdistää näin, on tuloksena niiden yhteenlaskettu arvo, josta muodostuu kaiken kaikkiaan runsaille miinuksille menevä kokonaisuus.
    T Jukkis

4. Vs: Itis pikana ns. ajanvietto kuvaamista

Ei haittaa kommetisi.
    Ymmärän avuttomuuden tunteesi nähdessäsi talenttia, hajoile ihan rauhassa jos siten unohdat oman osaamuttomuutesi.
    Uhraudun meilelläni mitätömyyden itsetunon edessä, tunne ihan mitä hakuat ei se ole minulta pois.

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En uskokaan sen haittaavan, eikä se ole tarkoituskaan
    Mielipiteeni on vain minun, voit sen arvon harkita itse.
    Onko sillä arvoa vai ei, sen saat ratkaista sinä.
    Siitähän arvostelussa on kysymys.
    T Jukkis

6. anttik

anttik Member

205
    1
    18

Mä en pysty mieltämään näitä kuvasarjaksi eikä niin ilmeisesti ole tarkoituskaan, koska kyse on kuvaajankin mukaan ajanvietteestä.

Ekassa kuvassa jonkun muun tekemän taideteoksen taide ei oikein tule esiin. Toinen näistä on mun mielestä hauska; yksityiskohta jostakin, mistä ei tiedä mitä se on. Ja viimeinen kuvakollaasi ei oikein nappaa.

7. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Keskimmäisessä kuvassa mielestäni Kimmo Schroderuksen veistoksen (näin sen ainakin kuvasta tunnistin, korjatkaa jos olen väärässä) muotokieli on valokuvan keinoin tuotu hienosti esiin. Tämä on sitä tulkintaa/näkemystä, eikä pelkkää reproamista.

Eka nyt on, mitä on ja noitten naamojen venytys mukamastaidetta tai jotain muuta käsittämätöntä.

kapa