Vs: Station to station -kuvasarjani (päivitys 9.7.10) Kiinnostava kuva. Naisen pää ja ovenkarmi (tai mikä se nyt junassa on...) vaan leikkaantuu ärsyttävästi nurkkaan. Myös vähän loivempi kuvakulma tekisi tästä ainakin omaan silmääni kivemman.
Vs: Station to station -kuvasarjani (päivitys 21.7.10) Tällaisissa vaatteissa lukiolaiset tulivat junasta koulun päättäjäispäivänä. Ei minun aikaan . .
Vs: Station to station -kuvasarjani (viimeisin päivitys 9.7.10) Mites mä olen nämä tuoreimmat missannut? Edelleen, mainiota settiä. Kengistä diggailin eniten.
Vs: Station to station -kuvasarjani (viimeisin päivitys 22.7.10) <SIZE size="1"]</SIZE> Kiitos Jari. Vai olet kenkämiehiä, naisten piikkareita kaappien perukat ja punkan aluset väärällään. Vaikuttaako sinuunkin punaiset vahvimmin???
Vs: Station to station -kuvasarjani (viimeisin päivitys 22.7.10) Väittävät, että punaisilla kengillä nainen viestittää tiettyjä asioita - omakohtainen kokemus sen paikkansapitävyydestä on valitettavasti jäänyt puuttumaan, ts. ei ole osunut kohdalle.
Vs: Station to station -kuvasarjani (viimeisin päivitys 03.08.10) Kiirettä ja odotusta. <SIZE size="1"]Olympus Trip 35/ Rollei Retro 100/ Rodinal</SIZE>
Vs: Station to station -kuvasarjani (viimeisin päivitys 03.08.10) Muikeaa kuvasettiä vaan pukkaa. Kuvista voi aistia että kuvaajalla on ihan hauskaa junaa odotellessa.
Vs: Station to station -kuvasarjani (viimeisin päivitys 06.08.10) Pannaas plexilasia, heijastuksia ja varjoja kehiin.
Vs: Station to station -kuvasarjani (viimeisin päivitys 06.10.10) Asemalla pieniä ja isompia ihmisiä.
Vs: Station to station -kuvasarjani (vihoviimeisin päivitys 21.10.10) Jotenkin näitä kuvia katsellessa tulee ikävä viime kesän helteitä, eli ovat oikein onnistuneita
Vs: Station to station -kuvasarjani (vihoviimeisin päivitys 21.10.10) Kiitos! Kohtahan se on taas juhannus, ihan kohta joulun jälkeen.