Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kiire

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana deani, 31 Tammikuu 2006.

1. deani

deani

69
    0
    0
    kritiikkiä,parannusehdoksia,kommentteja?kiitos.

2. Mike

Mike

699
    0
    0
    Mä lupasin olla poissa, mutta pakkohan näin hienoa kuvaa on kommentoida. Lupasin myös jatkossa vain haukkua, mutta en kykene tämän kuvan kohdalla. Yksinkertaisesti loistava! Mahtavat värit, mahtava vääristymä, mahtava horisontti, tähän mennessä paras kuva tällä forumilla. Enkä nyt puhu paskaa. Snadisti filliä olisi kaivannut.

3. Tässä peesaan kyllä hyvin pitkälti Mikeä. Oikein hyvä kuva, joskin valo-olosuhteet on vaikeat - onnistuttu melkoisen hyvin tasapainoilussa. Olen myös mieltynyt vääristyneisiin perspektiiveihin että tämä vaan voi olla osunut poikkeuksellisen hyvin makumieltymyksiini. Itseltä tuollainen klasi kyllä puuttuu (kuten monta muutakin valokuvaukseen liittyvää jutskaa).

4. Liitytään kehujien joukkoon. Itse en yleensä näistä perspektiivivääristymistä välitä, mutta tässä se toimii. Värisävyt ja sommittelu toimivat, eli hiton hyvä kuva minun mielestäni.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Sävyt on kivat ja kuvakulma miellyttävä. Hauva saisi olla hiukan selkeämpi. En kauheasti itse pidä noista kalansilmä efekteistä joissakin ne toimii mutta monesti ne ei toimi. Niepillä on parit hyvät ja onnistuneet toteutukset. Piristävä kuva kuitenkin ja hienoa että Mikekin palasi takaisin joten kuvallasi on suuri merkitys. :)

6. deani

deani

69
    0
    0
    dänkkis.

juh, kiitokset vain kehuista ja parannusehdotuksista. Oli mukava keli käydä kuvaamassa talven ensimmäisiä action-koirakuvia. tosin muutaman kerran oli aika lähellä, että koira ei osunu Pelengiin...Tässä yksi läheltä piti tilanne;)

-pekka