Ryhmäkuva. Laitan uuden version. Kuvankäsittely on mulle aika uusi juttu. Olen kiitollinen kaikista vinkeistä.
Vs: Lintukuva 2 Öö.. tässä on samaa tyyliä selkeesti kuin jehovan todistajien jakaman Herätkää-lehden kuvituksessa. Onko se hyvä vai huono, en tiedä. Ei ihan mun makuun. Hienosti on paistit rivissä kuitenkin! Onnittelut!
Vs: Lintukuva 2 Ompas hieno ! HDR ei mielestäni sovi tähän, ehkä pieni sävynmuutos olisi ollut hyvä muttei ihan HDR;rrää olisi tarvittu, mutta hieno otos kuitenkin.
Vs: Lintukuva 2 Lintujen asennot ja sijoittuminen ovat tässä kuvassa tosi hyvät! Mutta käsittely on mennyt vähän metsään, kannattaa aloittaa ihan uudestaan alusta ja yrittää päästä tasapainoisempaan lopputulokseen.
Vs: Lintukuva 2 Ulkoasun samankaltaisuus siirtää samankaltaisuuden tulkintapinnan myös sisältöjen puolelle. Sekin on täyttä "uskovaisten katraan" paimentamista. Kuvassa esitetään ihmiset linnun hahmossa. Linnut esiintyvät usein uskonnollisessa puheessa. Nehän edustavat inhimillisiä hyveitä: viattomuus, yhteisöllisyys, perheestä huolehtiminen - ja sitten vielä enkelimäiset siivet ja kyky nousta taivaalle. Tässä linnut ovat rivissä kuin opetuslapset ehtoollisella. Useimmat ovat valinneet oikean tien ja valon. Kaksi on valinnut väärin - ja menee metsään. Kuva ei voisi suoremmin kysyä katsojalta: haluatko valoon ja iloihin vai metsään eksyksiin ja petojen suuhun?