Vs: Filminkehitys opastusta Joo, kuva on intensiivinen ja hyvä. Mutta jos minua olisi joku aikoinaan opastanut filminkehitystä tuolla tavalla olisi koko homma jäänyt siihen. Minulla kun on synnynnäinen allergia kaavoille ja käyrille.
Vs: Filminkehitys opastusta Eikö pärjää ilman kippuroita? Kuva kuitenkin hyvä ja asia tulee selväksi.
Vs: Filminkehitys opastusta Ei todellakaan. Tuon miehen kanssa. Luovuus oli hakusessa, paitsi myymäläauton kanssa, jonka perällä saunottiin. Valon käytön kyllä häneltä opin, ja kiitos siitä. Kapa
Vs: Filminkehitys opastusta Aika hyvän pohjan hän tarjosi, josta on hyvä jatkaa omaan suuntaan. Oma luovuuskin on aika vaatimatonta, mutta mitäpä sille voi.
Vs: Filminkehitys opastusta Minäkin opin valaisusta ja kaikesta muusta. Enemmän kuin milloin misään muualla valokuvauksesta olen oppinut. Ja vedostamisesta myös
Vs: Filminkehitys opastusta Ok, varmasti näin. Kyse siis filminkehityksestä...ei vedostuksesta. Itse en kehitykseen osaa mahdottomia vaikuttaa. Täytyy siis opiskella.