Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Stadin kameramafia Pitskussa. Kuvia.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 19 Marraskuu 2005.

1. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Toi malli harhauttaa.

Ei noi huippukalliita ole, olisko kolmisensataa euroo uus, jos vaan jostain löytää. Säännöllistä huoltoa vaativat. Mekaniikka on aika herkkä likaantumaan vaikka vasemmalla kädellä onkin tehty. Välillä on EP-kamerassa tai MR:ssä ollu myynnissä tommosia.

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Illan kunniaksi vielä pari.

Eli ei se mallina olo aina ole niin totista touhua, tässä mallia antaa Keija:

Sitten yksi muokattu enkeli.

3. keija

keija

306
    0
    0
    ei LOL noita kuvia, aika pahan pisti RDahl =DD en taida kestää enempää miittikuvia xD

oli kai tosi hauskaa, mutta voisin myös olla haukkaamassa tuossa kuvassa isoa haukkua kinkusta

edit: opimme näistä kuvista paljon, miten ei pidä pukeutua , laittaa tukkaa , ja naurua olisi syytä hillitä myös =D

4. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Älä nyt! Se on ihan hyvä että on hauskaa =D
    Lääkitys kohdallaan ;)

5. JPu

JPu Well-Known Member

5 462
    204
    63
    Ehdottomasti ei, sinun naurusi on kaunista ja kumpuaa sydämestä, sitä on oikeasti ihana katsella ;)
    Molemmat kuvat RDalilta komeita ja edustavia.. ainakin minun mielestä

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Älä nyt, sun tukkahan oli ihan hyvin. Pukeutuminen oli piristävän rohkeaa ja kyllä sua oli ihan oikeasti hauskaa kuvata ja eihän sinne murjottamaan menty. Ens kerralla kattellaan tarkemmin sitä sun matkalaukun sisältöä :D Jos susta saatas leivottua tiukkailmeinen opettaja.... ;D
    Oppis poijjaat olemaan...

EDIT: Ja mites se mainos menikään: "Eikä tässä vielä kaikki"

7. Komp. Mä diggaan ihan sikana.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Pikkasen kalliimpi versio ja isommalla negakoolla... Tuo Juhan vehje on ihan leikkikalu mun kameraan verrattuna eikä mun kulta ole edes enää myynnissä...

PAkko mainita: http://wildkite.net/images/diary/laukku/2005-11-19-hesa-miitti/_DSC3653_enkeli_640x.jpg on mun makuun kans.

ps. piru vie, mun kilot on tainnu lähtee kaikki poskista...

9. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    "Katsokaa! Näkkileipää."

10. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Ja niinku mä yritin syöttää sua :D

11. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Odotamme =)

12. ebayssä näyttäisi olevan uutena muutamassa itänaapurin kaupassa 200e.

13. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Ne lähetetään tyyliin: "Lähettäkää rahat tänne meille Venäjälle, laitamme postiin kun saapuvat tilille t: Vladimir" ja sitten se tulee maahan tullipostin kautta kuten kaikki venäjän liikenne, jolloin tulee tullit verot yms. päälle. Onneksi löysin omani muuta kautta, mutta jokainen ostaa mistä lystää.

14. Uusi on siitä hyvä että niitä pitää ostaa kaksi, todennäköisesti toinen niistä toimii ja sen öljynvaihtohuollon jälkeen on 300e:n kamera kädessä. Valitettavasti vain käytetty. Sen toisen voi myydä täällä uutena ;-)

15. Äläs nyt! ;-)

Kuvassa on editointi-blurria aivan liikaa -amerikanvaikutelma alkaa olla vahva.

16. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Taivahan tosi. Käytetty liikeestä Suomesta, joka antaa 6 kk:n takuun on varteenotettava vaihtoehto, jos varmasti toimivan kameran haluaa. Toi Quiquernin tarina on elävästä elämästä -mun. Vaihto ehjään onnistu mun tapauksessa. Huollon n. 40 eur kustansin itse. Nyt on toiminut niin kuin pitääkin.

17. Juu, kummastakin saadaan pitkänomainen kuva.
    Yhteys on yhtä vahva kuin Leicalla ja holgalla.

18. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
  19. Moninimisen Helin Linhoffi.

20. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    se on hieno peli.