On tässä jo suunniteltu Kiasman reissua, kun niitä sieltäkin saa ja nyt kun teippauskin on harjoiteltu.
Joo, tais olla jotain 75 euroo. Ai niin, JPun lurri-röökillä on kans oikein kiva, pidän tuosta valosta. Ku en mäkään niitä salamaihmisiä ole. Minä myös yksin jätettynä (se naisen kova kohtalo...) on ihan jees, Jari.
Kyllä syy piloille menemiseen on kameran takana ei edessä. Tarkoitus oli kokeille panoraamapotretteja ja siinä mielessä miitti täytti paikkansa minun kohdaltani täydellisesti. Yllättävän terävä tosta tuli 1/8 sek:llä kuitenkin....
Joo, kun ottaa huomioon, miten paljon kovempaa malli pyöri kameraan nähden. Toi ryhmäkuva nimillä on mukavan informatiivinen.
kukas se siinä on =) tämä on jo varsinaisen miitin jälkeen omenapuun juurelta, baarissa näpätty kuva meinasin olla laittamatta mtn mutta pistän nyt sitten kuitenkin tän yhen ps: gimp jätti jälkensä kuvaan
Sanopa muuta. Ehkä mä tänään sen korkkaan... Mut hei, mä en tarvinnu sen lataamisessa enkä teippaamisessa apua niinku jotkut. Toki vähän, mut ei paljoo...
Tää on Nokusta oikein hyvä kuva. Jos gimpillä kuvien kanssa rakentelet, niin hiusten ja taustan väliin jää hiukan vaalempaa, jonka huomaa.. Ei nokku senthään noin enkeli oo Päänrajan kun tarkemmin värittelee niin ilmeen ja asennon, myös asenteen! ansiosta kuva on hyvin henkevä ja mukava. Mies mietteineen.
halo huomattu =) menköön tässä ketjussa enkelistä. oishan tuotakin miestä siivet vielä pukeneet mie en tosiaan osaa tuota gimpiä. sharpen tuntuu blurraavan kuvan, tämäkin vähän pehmeni käsittelyssä