Jokaista mun ottaamaa jossa itse esiintyy saa käyttää omiin tarkoituksiinsa. Jos viittsii, niin olisihan tuo kiva, jos nimi näykyisi mukana, ei kuitenkaan ole mitenkään välttämätöntä laitetaas pari lisää: No Blurria vielä... täytyy sanoa, et oot Blurri oikeasti varsin kuvauksellinen henkilö! Taidan laittaa enkeleistä kuvan ihan erikseen omakseen. Ja kiitokset kommenteistä, tyylittelin kuvia valojen väriin sekaantumalla, itse pidän keltaisen sävyisistä kuvista ja en voinut vastustaa kiusausta sitä hiukan kyllästää, jyrkentää..
Kiitoksia kiitoksia tosin luulen että totamenoa sauhuttelu ja savuntuotto mitä kuvauksissa oli on syytä varata kohtapuoliin paikka keuhkoparantolaan tai sitten edes saada amer-tupakka sponssaa tapahtumia... Hienoa ollu katella tähänmennessä julkaistuja tyylikkäitä kuvia ja luulen että lisää viellä tulossa jahka osalla porukasta pahimmat kohmelot alkaa helpottaa näin illanmittaan...
fiddu jäbät, te vedätte enemmän röökiä kuin mä Teillä on kyllä ollut kivasti tuota kalustoa messissä. Lisää kuvia vaan kehiin!!!
No nyt kun näin tuon Mikon ottaman kuvan jossa Teemu ottaa kuvaa enkeleistä, ni on pakko kysyä. Teemu, onks kaikki ihan okei?
Haha, ootas kunhan näät loput tosta sarjasta Oli vaan pakko pitää toppatakkia ja housuja päällä kun tuolla olöi niin v-tun kylmä.
Wau, kuvien taso ihan yllätti - ei siksi etteikö tasokkaita kuvia tulisi, mutta kaiken kaikkiaan taso on hyvä ottaen huomioon härdellin tuollaisissa kuvausmiiteissä. En kuvannut paljoa, mutta muuten olikin tosi hauskaa ja darra aamulla. Tässä kolme kuvaa Keijasta. Muista en kuvia oikein ottanutkaan, vaan lähinnä assaroin...
Hienoo settii! Mielenkiintoisen näköistä porukkaa. Seassa on paljon oikein helkkarin onnistuneita otoksia ja aivan surkeita ei ole yhtään.
Tämä erottuu joukosta, hyvä intensiivisyys. Valokin toimii ja istuu kasvoihin. Tiukkaa! Hyviä kuvia tosin täällä vain on esitelty, jokainen!