Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Stadin kameramafia Pitskussa. Kuvia.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 19 Marraskuu 2005.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Haha, snifferit on hauskoja. Miksi kukaan ei lähtenyt ottamaan minttuviinaa nenän kautta? :D

Niinjoo, onks lurri testaillut nuppiteoriaa kotona ton reissun jälkeen?

2. Olen havainnut hyvin pitkälle viedyssä, kliinisissä oloissa tehdyssä tieteellisissä tutkimuksessa että nupin koolla ei ole vaikutusta asiaan vaan ainoastaan jälleen kerran tekniikka on se mikä tässäkin tapauksessa vaikuttaa kuten myös suoritetun liikesarjan pituus ja kesto.

PS: Tosin tutkimus pohjautuu vain yhden nupin käyttöön eli kokonaisvaltaisempaa tutkimusta en aiheesta tule suorittamaan.

3. keija

keija

306
    0
    0
    vimma on oikein elementissään tyrmäystippakuvassa. ajattelin että liekö liian kiltin näköinen mies mutta hyvin käy. tuommoset kiltin näköset sedät ne lienee niitä pahimpia?

=) tykkään jokatapauksessa molemmista fangion kuvista

edit: eikai tuossa tippapullossa ole korkki kiinni?
    juomaa olisi ainakin saanut olla reilummin kupissa (mutta mie piru ryystin ne kaikki jo aiemmin[oli ihan pelkkää pepsiMaxia])

edit edit: molemmista = tyrmäyskuvista

edit edit edit: "Teemu on luontevasti sammunut" xD

ei varmaan noihin pikkujuttuihin muut kiinnitä niin huomiota. kuten korkkiin ja sama lasi kummassakin kuvassa... en huomannut teemun lasia ennenkuin sanoit

4. Joo kyllä sen näkee heti kerrasta kuka kusettaa ja on liero..se näkyy kato kauas...

(Pakko laittaa perään että ei liity vimmaan vaan noinniinkuin yleisestiottaen)

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Heh, hyvin repäisty fangio.

6. Onko siinä perhana korkki kiinni? En muista, enkä näe tästä työpaikan näytöltä.

Mehua olisi joo saanut olla enemmän ja kun lehti tosiaa julkaisi yllättäen kaksi kuvaa, niin kuvasarjan ongelma on, että niissä on sama kuppi.

Molemmista? Kolmehan noita on!

Sano nyt Teemusta ainakin, että luontevasti sammuttu...

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mä komppaan. Veikkaan että aito tilanne ;-D

8. Heli kyllä sano, ettei tätä saa esittää, mutta pistän kuitenkin, kun on niin fidareen innostunut malli

9. ompa heli tässä vanhan ja ilkeän näköinen!?! 8oO

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Toltahan mä livenä näytän. Oisit vaan tullu kattomaan niin ois karissu sunkin käsitykset ;-)!

Tipe, kamala kuva! Mä olen ruma, sniisks (kuka lainaa flanellipaidan hihaa??, ei enää kukaan kait)...

11. Tääl ei ole tarjolla kuin valkosen kauluspaidan hihaa, sun pitää katsella jonkun retkun suuntaan...

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Voi Nieppi, mulle kelpaa tähän hätään mikä paita vaan.... Mut valkonen ei oo enää valkonen sen jälkeen kun oon valuttanu ripsivärini siihen...

13. Mul ois flanellipaita jos ei hirveesti pelota

14. Musta liekkipaita voisi toimia hyvin.

15. Nyt ois valinnan paikka :
    Kuikelon lieskahiha
    Mun Flanelli
    niepin valkoinen kauluspaita....

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kiitos. Marsuihin voi aina luottaa. Niisk. Mutta löytyyhän sulta Oskun ehdottama musta liekkipaitaki... Mutta flanellipaita surumieleen on aina parempi.

17. Niinhän siinä taas kävi Holgamies heilahti tontille ja muut jäi luille ...Näin se vaan menee toivottavasti ei herätä kateutta ja pahaa verta...Eikä mulla oo lieskapaitaa

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No mikä ihme on lieskapaita? Mä ajattelin että jos paidassa lukee esim. flaming niin se riittää ;-D!

19. Osku tarkoittaa Bikereiden käyttämiä paitoja joissa on liekit hihoissa...Ja mulla ei sellaista ole

20. HEI SEIS!! Mulla olis lieskapaitoja ja nahkaliivikin. Oikeestaan näytän siviilissä jonkun verran Helvetin Enkeliltä. Tarvitaanko täällä sellasta lohduttajaa?