Nyt sit viimeinen viimeinen kuva ;D Prkeleen ekohippi, nyt on kyl pakko hommata tollanen 85mm f1.4 itselle...
Saakelin vimma! Sujauttaa salaa Keijan kuppiin tyrmäystippoja ja aikoo käyttää tätä seksuaalisesti hyväkseen!
Niin, eli hupailun merkeissähän tuo tapaaminen sujui, mutta multa oli pyydetty kuvituskuvaa tyrmäystippajuttuun ja muutaman hommaa lavastettiin. Kai näistä lehdessä tykkäsivät, kun yllättäen nämä kaksi kumpikin julkaistiin. Kiitoksen malleille. Jos haluatte lehtileikkeleen muistoksi, niin postatkaa mulle yyveenä osoitteenne.
Oliko juttu jonkinlainen varoittava esimerkki kaikille tippatyrmääjille tyyliin "Kuka Keijaan kurkottaa se Teemuun tupsahtaa..."?
Joo, siinä varotettiin just siitä, että se ihana nainen, jonka kanssa sä illalla flirttailet, saattaa herätessä osoittautua kaljuksi turkulaiseksi kameraharrastajaksi.
Jep, Fangio taisi näyttää vehjettään jo pitskussa koska kukaan muu ei tainnut saada Millasta tuollaisia ilmeitä esille..? KeijaVimma tyrmäys toimii hyvin.
Saattoi olla että meni tipat omaan lasiini kun en muista että mitään olisi tapahtunut. Oli kyllä hauska päivä ja illalla hauskat kekkerit ettei pääse moittimaan...
Hooh täältähän löytyykin mielenkiintosta materiaalia, asuispa itse hieman lähempänä niin vois joskus änkee mukaan tämmösiin tempauksiin offtopic: nuo keijan flirtti-ilmeet on kyllä jäätäviä! :E :O
Bussimatkalla oli koko turkuposse offline. Baarissa sentään pysyttiin vielä hereillä jotenkin. Piti kyllä vielä kääntää yks kuva, hyvän kuvausvalon tarjoava ikkuna: Laiskana miehenä en mennyt turhaan suoristamaan tätäkään...
Niinsitäpitää... vinossa oli ja sillä mennään... Oli muuten niin saakelin kylmä kyseisessä julkisessa kulkuneuvossa tai sitten en yksinkertaisesti vaan doupannu itteäni tarpeeksi matkalle pitkin tiättömiä korpitaipaleita...
Mä en enää siihen tavaraan koske... Hovikuvaajat on sitävarten että niillä voi kokeilla kaikenlaisten aineiden vaikutuksia.