Vs: Stadi on mesta paikka Olen Jaguarin kanssa samoilla linjoilla. Monipuolista ja silmälle miellyttävää. <SIZE size="1"]Onko todella vielä ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet Matti Nykäsen "mesta paikka"-väläytystä?</SIZE>
Vs: Stadi on mesta paikka Kiitokset kaikille kommentaattoreille. Tuohon Esterhausin kommenttiin unohdin lisätä, että on näissä keskustan tunnettuja turistialueita taltioiviin kuviin toinenkin syy: ne esittävät tunnistettavasti Helsinkiä. Aika usein näkee postauksia, jotka on komiasti otsikoitu vaikka "Haminan satama" ja joissa sitten poseeraa yksinäinen nostokurki, joka kuvan sisällön puolesta voisi sijaita yhtä hyvin Vuosaaressa tai vaikka Oulussa. Tässä ideana on ollut kuvata paikkoja, jotka tuntee Helsingiksi, vaikka on niitä näiden lisäksi paljon muitakin - mutta tämä olikin täydentyvä ketju... Tuosta syystä esim. tämän viikon blogikuva, jossa minusta kivasti yhdistyy kaksi elementtiä jotka kaupungin turistialueilla liikkuvat helposti kokevat häiriöksi, ei kelpaa tähän ketjuun koska siitä ei tunnista että se on kuvattu Postitalon kulmalla. No joo, tää oli nyt vaan tämmöistä...
Vs: Stadi on mesta paikka *LISÄTTY 22.7.* Ehkä vähän liian vaaleeta filmiä oot ny käyttäny (ihan kiva vitsi toi eka)
Vs: Stadi on mesta paikka *LISÄTTY 22.7.* Mutta joo, ekat kaksi postausta oli APX100 + Rodinal, nämä Trix400@ISO200 + D76 1:1. Osasyynä on varmaan sekin, että olen yrittänyt saada tätä näyttöä kalibroidummaksi. Keksin lisää selityksiä kun ehdin, sellaisia jotka liittyvät kuvaajaan, kehittäjään ja skannerin käyttelijään...
Vs: Stadi on mesta paikka *LISÄTTY 22.7.* Hieman pilviä taivaalle niin hyvä tulee... ;-) Hyvää otetta itse kuvaamiseen sulla alkaa kyllä jo olemaan!
Vs: Stadi on mesta paikka *LISÄTTY 22.7.* Tuo Pro Helsingfors kuva on hauska, jalat ylhäällä istuva nainen varmaan miettii miksi jätkät takoo rautaa munasillaan.... Vanhakaupungin lahti kuva on upea maisemaltaan
Vs: Stadi on mesta paikka *LISÄTTY 22.7.* Hienoja kuvie Jesaloselta taas kerran, huumoriakin on saatu mukaan. Pikku nipo, tuomiokirkkokuvassa olis voinu olla se kauppahallin pääty kokonaan mukana Niin joo ja pitäydy hyvä mies siinä APX 100:ssa